Vraag

  • 13 February 2018
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Ik wil graag de opleiding onderwijsassistent doen, maar ik heb dus een verleden met zelfbeschadiging en dat is ook duidelijk te zien op me armen. Ik ben dus bang dat ik niet wordt aangenomen vanwege me littekens. Ik heb zelf nooit een docent gezien met littekens. En ik wil graag met jonge kinderen werken. Kan dit een probleem opleveren?

Groet,
Evalynn

2 reacties

hey,
Of de opleiding dat een probleem vindt, weet ik natuurlijk niet. Voor de jonge kinderen lijkt me dit geen probleem. Jonge kinderen maakt dat allemaal niet zoveel uit. Het lijkt me lastiger met oudere kinderen. Die zullen waarschijnlijk wat sneller vragen gaan stellen.
Ik zou het gewoon gaan proberen en dan zie je het wel.
Jonah
Hoi,

Als ze je weigeren op littekens, lijkt me dat discriminatie. Ik weet niet hoe erg je littekens zijn, maar in veel gevallen valt het ook wel mee hoe 'eng' het er uit ziet.
Je kunt natuurlijk ook gewoon lange mouwen dragen, mocht je je onzeker voelen. Ik zou je er weinig van aantrekken. Ze moeten maar gewoon door de littekens heen kijken, want het zou zonde zijn als ze jou daarom zouden laten schieten.

Gr. Pin

Reageer