Volgend jaar nieuwe klas...

• 18 september 2015
  • 0 reacties
  • 94 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb een beetje een probleem, dat ik me pas net besef.

Ik doe nu namelijk 3gymnasium, maar ga volgend jaar vwo doen.
De eerste twee jaren waren nogal moeilijk voor me, want in het eerste jaar werd ik nogal gepest, en wou ik van school veranderen, maar het duurde een tijdje om mijn vader over te halen. In de tweede probeerde ik dus op een school terecht te komen waarvan ik wist dat als ik daar zou zitten, ik meerdere vriendinnen die ik al kende in de klas (en andere klassen) zou hebben. Maar ik werd niet aangenomen, en mijn mentor van dat jaar had de hele klas al verteld dat ik naar een andere school ging, terwijl hij dat niet eens met me heeft overlegd, en ik niet wist of ik zou worden aangenomen (niet dus :()! Dus eind vorig jaar/begin dit jaar was ik echt het nieuws van de school (en ik houd al niet van opvallen...), en nu heb ik eindelijk een klein vriendengroepje, maar ik kan Latijn en Grieks echt niet meer bijhouden, en al helemaal niet als ik daardoor minder uren heb van andere vakken die ik al moelijk vind! Maar ik ben vaak best verlegen, en in de vierde kennen de anderen elkaar dan al 3 jaar, en ik helemaal niemand...
Help me alsjeblieft...

P.s.: Sorry dat ik zoveel topics plaats met hele grote teksten, maar ik heb het nog nooit met iemand gehad over hoe slecht het met me gaat..

0 reacties

Geen reactie

Reageer