Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Verliefd op Lerares

• 19 september 2016
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Ik zit in de 2de klas, en ik denk dat ik verliefd ben op mijn lerares (LO lerares van vorig jaar, nu niet meer, onderbouw coördinator). Ik ga het haar sowieso niet vertellen. Maar ik vraag me af of ik verliefd ben of dat ik haar leuk vind omdat ze onbereikbaar is? Ik fantaseer soms zelfs over dat als ik het haar vertel over hoe ze zou reageren etc (positief). Heb haar zelfs proberen op te zoeken op Google 😕 (niks gevonden, haha). Maar dit betekent dat ik bi ben (jongens vind ik ook leuk :]), en... laat ik zeggen dat dat niet erg geaccepteerd word op mijn school 😕, ik kan het tegen niemand zeggen... help!?

3 reacties

K heb trouwens wel een paar keer gezoend, zowel jongens als meisjes.
hey Anonumoussz,

ik ben ook verliefd geweest op een leraar. Ik vond hem geweldig omdat hij me waardeerde zoals ik was en me door een hele moeilijke periode van mijn leven heeft heen geholpen, maar je moet je beseffen dat een relatie gewoon niet gaat. Dat je diegene moet loslaten en moet vergeten. Ik kon dat niet zo dus ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en het toch vertelt. Hij reageerde begrijpend en zag het als een blijk van waardering maar hij zei wel dat het zo niet verder kon ik heb voor een half jaar afstand van he genomen. en had veel liefdesverdriet na dit gesprek maar daarna kon ik door met mijn leven en nu ben ik weer hartstikke op zoek naar leuke jongens.

Het gegoogle en het fantaseren over hoe hij of zij zou reageren herken ik helemaal. Ik heb geluidsfragmenten van die docent geluisterd foto's gekeken. geprobeerd erachter te komen hoe zijn familie eruit zag. En elke avond verzon ik verhalen waarin hij fantastisch was. super verliefd dus.

maar ik ben blij dat ik er van af ben want het maakt je uiteindelijk niet gelukkig te weten dat iemand onbereikbaar is.
ik hoop dat je het kan loslaten en eroverheen kan komen en anders toch maar vertellen...

groetjes EstherXXX
Bedankt! Ik heb dat "verliefde" gevoel niet meer, maar ik denk wel nog elke dag aan haar, en heb haar dus wel gevonden op Google, en hoop nog steeds dat ze vaak in de buurt is, en elke keer als ik langs haar kamertje loop kijk ik of ze er is... pff 😞

Reageer