Vraag

Van school wisselen

  • 12 November 2019
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit nu momenteel in 4 havo en wil graag van school wisselen. Dit omdat ik vind dat mijn school gewoon niet goed is. Mijn school heeft nog een andere vestiging waar je lessen hebt en zelf lessen kan inplannen waar je moeite mee hebt en het is een huiswerk vrije school. Dit leek voor mij heel handig omdat ik dan voor sommige vakken meer aandacht kan geven. Ik heb namelijk net mijn eerste toetsweek achter de rug en het zijn niet allemaal mooie cijfers. Ik heb er ook spijt van dat ik voor de school heb gekozen waar ik nu op zit. Maar mijn vraag is, of het wel handig is om in 4 havo te switchen van school. Omdat we 4 toetsweken hebben enzo. Ik denk dat het wel kan op zich. Wat denken jullie?


3 reacties

Hoi

 

Naar mijn gevoel bespreek je dit best met je mentor of leerlingenbegeleider. Deze zouden je kunnen vertellen hoe en wanneer het verstandig zou zijn om een overstap naar een andere school te maken. Misschien kan dat vrijwel meteen, of misschien zal er je aangeraden worden om nog enkele weken te wachten. In ieder geval kan school je hierin begeleiden. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge +1

hallo,

 

naar welke school wil je  dan?

mij lijkt het niet heel verstandig om van school te veranderen…

maar goed, als jij je op dei anderen vestiging fijner voelt, moet je het vooral doen.

 

 

suc6

Hallo maanxanoniemx :)

Het is misschien fijn om geen huiswerk te hebben maar je moet wel je school verlaten en wellicht (als je die hebt) je vrienden verlaten, je moet opnieuw vrienden maken en iedereen leren kennen en dat is soms best lastig.

-Dr8gon99

Reageer