Vraag

Vals beschuldigd drugsgebruik

  • 5 November 2020
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

 

Mn vriend wilde een experiment uitvoeren. Hhij wilde weten wat er zou gebeurrn als de school denkt sat er drugs gedeald word.

Khad  vooraf een zelfbedacht contractje getekend dat ik tegen niemand anders iets zou zeggen.

Ik wilde niet, maar toen zei die van dan lichten we de directeur in. Dan kunnen we geen problemen krijgen. Ik zou er nog over nadenken

De volgende dag had ik besloten om  iet mee te doen. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren.

Ik had nog niks tegen hem gezegd. Nu, donderdag, 3 dagen later, ben ik opgebeld dooor de directeur en denkt hij dat ik drugs deal. 

Dus of die vriend heeft niet opgelet op wat hij deed. Of er is gwn iets stoms gebeurd.

De directeur gelooft mn verhaal niet echt dus ik zit nu een beetje in de penarie.

 

Iemand die me kan helpen?

 

Ps. Kben 15 en zite in de 4e


2 reacties

Hey,

vraag je vriend even wat hij precies heeft gedaan. Want ik kan namelijk begrijpen dat dit een grote schrik voor je is dat je zomaar wordt beschuldigt van iets wat je niet hebt gedaan. Ik zou toch weer met de directie gaan praten en bewijzen dat je er niks mee te maken hebt en wellicht ook even bevestiging van je vriend erbij. Vraag ook even waarom ze je verdenken, is er bewijs? heeft iemand wat gezegd? heeft iemand jou gezien?

succes!

Hey, dankje voor je reactie. Ik moetlst vertellen wat er was gebeurd. Mijn vriend heeft exact hetzelfde verteld dus ik heb geen problemen. Kmoet alleen even praten met de directeur, maar dat is niks ernstigs

Reageer