Toetsweek

• 20 september 2015
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Help ik heb een toetsweek over een paar dagen ik heb wat geleerd het is Biologie-Mundo(aardrijkskunde en geschiedenis bij elkaar)Wiskunde-Engels.
Nou Wiskunde en Engels vallen wel mee maar ik zit in VMBO KB 2de klas ik heb tot nu toe twee tienen en een negen maar ik weet niet hoe ik zo'n hoge cijfers kan halen Hoe leer ik?

6 reacties

Beste Mohamed, 

Wat je het beste kunt doen is eigenlijk leren zoals jij het fijnst vind. Werk je met samenvattingen of maak je liever een mindmap? Hoe leer je normaal voor toetsen? Een toetsweek is namelijk gewoon hetzelfde als een week vol toetsen. Je doet hetzelfde als je altijd al doet, maar dan net iets meer werk tegelijk.

Wat altijd helpt tijdens een toetsweek is een planner maken voor jezelf (dus een lijstje met 'maandag leer ik dit en dat, dinsdag dat en dit' enz.). Dan is het iets minder overwelmend en ben je minder gestrest! En hoe minder stress, hoe beter je cijfers (voor mij in ieder geval). 

Relax en doe gewoon je best. Vraag anders je mentor of een goede docent om tips en ze zullen je graag helpen. Ga voor die negens en tienen!! (maar haat jezelf niet als het net niet lukt)

Veel succes!!
Dankje wel nu ben ik minder gestrest maar ik heb het aan de juf gevraagd en het is wel pittig maar het komt goed maar btw ik vind mijn klas druk enzo en ik vind mezelf te slim voor dit niveau maar alvast bedankt. :D
Heey.

Ik raad je aan even op mijn topic te kijken van een tijdje terug.
Link = http://forum.kindertelefoon.nl/school-studie-39/a-school-stresa-17727/

Daar wil ik eventuele vragen ook wel voor je beantwoorden!

You Can Do It.
Het ging heel erg goed want ik heb zojuist een 9.4 terug gekregen ;)
Hoi,

WAUW SUPER GOED!
Hier mag je echt super trots opzijn!

Zulke cijfers haal ik niet hoor!

Topper!

You Can Do It.
Wow @Mohamed200213! een 9.4 Jeetje

Zulke cijfers zouden een droom zijn voor mij :D

Goedzo

-Domuh ❤

Reageer