Vraag

Tips om vroeg op te staan

  • 28 February 2023
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heyyy heeft iemand tips hoe je in de ochtend heel vroeg direct je bed uit kan komen??

ik kom nu namelijk echt gw bijna elke dag telaat op school en als ik nu nog 1 x te laat in de les kom moet ik 3uur nablijven en les inhalen ripp


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

je wekker/telefoon ergens leggen waardoor je uit bed moet om hem uit te doen. En gewoon optijd gaan slapen zodat je sochtends niet zo moe bent

Reputatie 2
Badge +1

je wekker/telefoon ergens leggen waardoor je uit bed moet om hem uit te doen. En gewoon optijd gaan slapen zodat je sochtends niet zo moe bent

oei dat optijd gaan slapen moet ik nog aan gaan werken hahah telefoon is zo verslavend 🤣

Reputatie 7
Badge +17

Beter is om zo min mogelijk op je telefoon te kijken (eigenlijk helemaal niet) voordat je naar bed gaat en als je in bed ligt. Dan slaap je veel beter. (Is moeilijk, weet ik😄)

Reputatie 7
Badge +15

hey, ik heb hier persoonlijk totaal geen last van, maar ik heb wel wat tips; 

  • als je om bijv 0630 moet opstaan, zorg dat je dan al rond 0615 probeert op te staan; 
  • begin je dag niet al te gehaast, hoewel dat soms wel moet ivm school, probeer om niet te hoeven haasten, dan is het ook makkelijker om uit bed te komen, dan als je gelijk een waslijst aan dingen moet gaan doen… 
  • probeer niet te snoozen, want wakker worden, weer wat slapen, wakker worden is echt heel vermoeiend, probeer als je wakker wordt zo snel mogelijk op te staan, wat soms ook helpt is om dan wat (koud) water te drinken. 

en voor je telefoon; vraag of je ouders er schermtijd op zetten, ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan vragen of ze kunnen zorgen dat je tussen 2100 en 0630 niet op je telefoon (of i pad) kan… 

 

mij_Niet_gezien

Reputatie 4
Badge +1

Op tijd slapen en je telefoon wegleggen zodat je er niet vanuit je bed bij kan. Je kan ook een normale wekker kopen of aan je ouder vragen. Die zijn niet zo duur en maken (te) veel herrie als die af gaat. 

Als ik het eerste uur moet beginnen dan lig ik voor 10 uur op bed. Dan kan ik lang genoeg slapen zonder een zombie te zijn de ochtend erna.

Reageer