Vraag

talentenavond ( middelbare )

  • 17 January 2023
  • 7 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hi allemaal, 

ik heb zojuist op school gehoord dat de talenten avond dit jaar begin februari weer wordt gehouden… 

ikzelf kan ( volgens anderen ) goed zingen, maar ik kan ook piano… nou , da’s nog niet alles… ik weet niet eens of ik überhaupt mee wil doen maar…. Ik ben al gevraagd… voor 2 groepen…. Ik ben bij het 1e groepje geveraagd om te zingen… en bij het andere voor piano… maar ik weet dus ni of ik überhaupt durf/ wil… en zo ja… welk groepje dan.. 

 

wat zouden jullie doen…?! Niet/ bij groepje 1/ bij groepje 2…..

 

 

Mij_Niet_Gezien 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi , @Julian12 ….

 

bedankt voor je antwoord! 
We gaan voor een engelstalig lied, waarschijnlijk pop muziek… 
 

We hebbn nu een aantal liedjes in ons hoofd, 

  • black space,
  • shake it off
  • Love story 
  • someone you loved 

 

en , nog wat liedjes… maar andere tips zijn altijd (!) welkom! ;) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Hi , @Julian12 ….

 

bedankt voor je antwoord! 
We gaan voor een engelstalig lied, waarschijnlijk pop muziek… 
 

We hebbn nu een aantal liedjes in ons hoofd, 

  • black space,
  • shake it off
  • Love story 
  • someone you loved 

 

en , nog wat liedjes… maar andere tips zijn altijd (!) welkom! ;) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Nog iemand tips…?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Sjammetje , nog veel dank voor je hulp , met dank aan mijn BFF ben ik d’r uit… 

ik ga samen met een vriend een groepje “vormen”  ( we zoeken wel nog wat andere LOL 😆)

en we teijfelen nog tussen welke liedjes dus tips zijn alfijd welkom…. 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Hi, 

ik heb me ingeschreven met een ander geoepje… een groep die ik samen met mijn vriend en nog wat leerlingen vorm, ik ga zingen…. Stresssss…;) 

 

ik denk dat dit een juiste keuze was… ik heb voor mezelf gekozen… en het voelt goed…. Veel dank voor de reacties….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Hoi vet dat je dat kunt! Enne..nou wat vind je zelf het allerleukst? Ik zelf zou zingen kiezen maar als je piano ook super vind….. en als je er echt niet uitkomt ga je lootje trekken xd en dan doe je die keus ;)

Veel plezier trouwens. Super leuk zoiets!

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +15

Dankjewel.. ikzelf vindt het allebeibei eig. Geweldig… maar voor zo’n 1000 kinderen optreden én al die docenten lijkt me ook doodeng.. en ik ben iemand die moeilijk nee zegt 😛, nouja @Sjammetje , super bedankt voor je antw…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mij_niet_gezien  haha cool, wat is het thema of onderwerp waar jullie mee gaan stoeien?  Dan kunnen we tips geven die daar bij passen ;)

Groetjes liefs Julian X

Reageer