Vraag

Studeren (examens)

  • 7 March 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Heyyyy

 

binnen 2 weken denk ik beginnen de examens weer bij mij en ik kan goed planningen maken maar het opvolgen lukt niet ik geraak super snel afgeleid en dan ben ik met vanalles bezig behalve met studeren.

heeft iemand tips zodat ik toch goed zou kunnen studeren want ik heb nu al een week een beetje slechte punten (rond de 50%) en dat is dus minder voor mijn dagelijks werk en als mijn examens ook niet goed lukken is mijn totaal niet goed en kan ik mischien de richting niet doen die ik wil doen volgende jaar (ik ga volgend jaar naar 3de middelbaar) en wil juist een richting doen in de doorstroom finaliteit 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Stel voor of je ouders je willen belonen als het goed gaat, slaap genoeg. Ik weet niet waar jij leert, als je dit in een kamer doet waar je alleen bent probeer dan alle afleidingen weg te halen, en ook geen telefoon in die ruimte. Het is een beetje cliché maar het werkt echt. Uit onderzoek blijkt dat zelfs de aanwezigheid van een telefoon in een ruimte je afleid.

veel succes met leren!

 

Reputatie 1
Badge +1

Als je graag naar muziek luistert tijdens het leren raad ik je dit aan. Niet iedereen houd hier van, maar naar rap luister helpt niet, en je moet het doen met een playlist of live, anders zit je steeds te denken over welk nummer je hierna wilt doen.

 

Reageer