Stress tijdens huiswerk

  • 28 January 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een probleem en het gebeurd elke keer weer als ik huiswerk maak. Elke keer als ik 2 of meer antwoorden of meer achter elkaar fout heb, schiet ik in de stress en hier kan ik niks aan doen. En ja, ik heb er al met mijn ouders over gepraat maar het enige wat ik van hen te horen krijg is dat het niet nodig is. Daar heb ik dus niks aan want het is er ineens. Ik kan dus niet zo maar zeggen het is weg. Kan iemand dit begrijpen of heeft iemand hier misschien ook last van?


3 reacties

Fijn om in ieder geval te weten dat ik niet de enige ben. Dankjewel!!

Reputatie 1
Badge

Hey, 

 

Voor mij is het ook herkenbaar. En vind ook lastig wat je er tegen kan doen. Want heb zelf nog niet iets gevonden echt ervoor.  Wat mij dan wel een beetje hielp,was dat ik altijd wel goede cijfers haalde en dat ik op gevenmomend kon zeggen als ik het nu niet snap en haal onvoldoende sta ik nog voldoende. En met huiswerk als ik het dan bijv fout had kon ik dan wel onderscheid maken in wat voor soort opdrachten ik dan fout had. En als telkens de zelfde soort waren kon ik het gewoon vragen en effe laten ook al was dat soms moeilijk. 

 

Hoop dat je er iets aan hebt, 

Reputatie 7
Badge +15

Ik kijk vaak het huiswerk na in de les, maar ik smap wat je bedoelt, alles goed willen doen, ja, ik heb (helaas) niet veel tips omdat ik zelf een beetje met hetzelfde probleem rondzuil… veel suc6 ! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer