Vraag

Stress en slechte cijfers

  • 30 January 2018
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Het gaat niet zo goed op school, ik sta zes onvoldoendes. Ik weet niet waarom, want de vorige jaren op de middelbare school gingen perfect. Ik heb nu al een paar keer een gesprek gehad met mijn mentor, maar daar zeg ik gewoon dat het wel goed komt. Alleen daar ben ik niet zeker van. Ik weet niet eens zeker of mijn ouders weten dat ik zoveel onvoldoendes sta. Ik durf niet met ze te praten hierover.
Sinds een paar weken heb ik last van pijn in mijn nek, maar sinds twee dagen geleden heb ik ook last van mijn rug en last van mijn borst. Ik vraag me af of dit door de stress komt en of ik daarom ook zo slecht presteer op school.

1 reactie

Hey
Daarom he je stress?
Veel of lang stress hebben kan er idd voor zorgen dat je je bijvoorbeeld niet goed kunt concentreren waardoor je slecht presteert op school. Ook kun je hierdoor lichamelijke klachten krijgen die je beschrijft.
Als je kunt zorgen dat die stress minder wordt of verdwijnt kan dit weer beter worden.
Ook zou ik toch een keer je ouders vertellen dat het biet zo goed gaat op school. Als je wel je best doet en het goed uitlegt denk ik wel dat ze het zal begrijpen.
Jonah

Reageer