stress, blijvenzitten????

  • 3 April 2018
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi, ik ben 14 jaar en zit op 3 havo. ik heb 2 jaar tweetalig gymasium gedaan en ben dus al super erg afgezakt. nu sta ik 6 onvoldoendes. 4 vieren en 2 vijven. ik heb depressie en borderline, zelfbeschadiging en boulimia en zit daarom ook vaak niet in de les. ik sport ook nog elke dag omdat mijn therapeut zegt dat ik dat moet doen. ik heb amper tijd voor school en doe er als ik tijd heb niks aan. ik heb geen motivatie. HELP!

1 reactie

Als ik jou was zou ik toch stoppen met elke dag te sporten. Als je al niet genoeg tijd hebt om je schoolwerk af te maken moet je vooral geen extra "hobbies" doen, natuurlijk is het wel gezond/rustgevend om effe weg te zijn van al dat schoolwerk en te gaan sporten, maar ik zou het niet elke dag doen. Probeer ook te stoppen met snijden. Ik weet dat het moeilijk kan zijn, maar je zult je veel beter voelen als je jezelf niet meer snijdt. Misschien is het wel beter om te blijven zitten of een niveautje lager te doen, als je jouw huidige niveau niet/amper kunt bijhouden, zou ik als ik jou was dan ook naar een lager niveau gaan. Daar is natuurlijk niks ergs mee.

Reageer