Hee ik heb problemen met mijn klas het is echt een stomme klas ik was eerst op de basis school super populair en nu niet meer ik denk dat het licht omdat ik rijk ben maar dat is toch geen rede om me te gaan kutten ik heb wel veel vrienden in andere klassen maar die hebben andere tijden pauze en dan zit ik daar alleen help me
xx meisje 14
Stomme klas help ??
A
A
Je kan niks aan je klas veranderen nog. Dit schooljaar duurt niet heel lang meer. Je moet gewoon nog even doorzetten en als je dan volgend jaar weer in zo'n rotklas komt moet je naar de rector of naar leiding van jou niveau gaan en overplaatsing vragen. Dit moet je wel in het begin doen omdat ze dan heelveel moeten veranderen aan roosters.
xx femke
xx femke
A
Heej!
Zit je in de 1e of 2e? bij ons was het eerst dat je in de 1e en 2e in de zelfde klas bleef dus ik dacht shit nee! dat wil ik niet ( zelfde rede als jij hebt ). gelukkig hebben ze het verandrt en zit ik nu in een super klas maar helaas volgend jaar weer andere klas ivm sector keus. (3e) ik heb kleine school dus drm hebben alle klassen tegelijk pauze. Toen had ik daar geluk mee en nu maakt het niks uit.
Maar indd wat femke zegt is het handigst. Ik weet hoe erg het is om in zo'n klas te zitten maar probeer nog wel wat vriendinnen te maken in die klas ook al is het alleenmaar om naast te zitten ofzo.
xxx maddie
Zit je in de 1e of 2e? bij ons was het eerst dat je in de 1e en 2e in de zelfde klas bleef dus ik dacht shit nee! dat wil ik niet ( zelfde rede als jij hebt ). gelukkig hebben ze het verandrt en zit ik nu in een super klas maar helaas volgend jaar weer andere klas ivm sector keus. (3e) ik heb kleine school dus drm hebben alle klassen tegelijk pauze. Toen had ik daar geluk mee en nu maakt het niks uit.
Maar indd wat femke zegt is het handigst. Ik weet hoe erg het is om in zo'n klas te zitten maar probeer nog wel wat vriendinnen te maken in die klas ook al is het alleenmaar om naast te zitten ofzo.
xxx maddie
A
Het beste is om iedereen te negeren,
Ik zit ook in een irritante klas en als ik het negeer dan stoppen ze ook meteen,
Juist als je er tegenin gaat wordt het alleen maar erger!
xx charliee
Ik zit ook in een irritante klas en als ik het negeer dan stoppen ze ook meteen,
Juist als je er tegenin gaat wordt het alleen maar erger!
xx charliee
A
Ik word niet gepest of zo maar het is echt een kut klas want er zitten maar 4 meisjes en ik dan in de klas en als je dan een tweetal ofzo moet maken dan wil niemand met mij en ik mag die meisjes ook niet en de jongens willen ook niet met een meisje en dan voel ik me gewoon buiten gesloten en in de pauze ben ik best wel populair in andere klassen dus dat is best wel moeilijk
A
ik vindt het rot voor je maar 1 vraag, gaat het bij jou echt om de populaire teit zo'n idee krijg ik namelijk
A
Vraag aan je mentor of je naar een andere klas kan worden overgeplaatst.
A
Hallo allemaal!
Ik en een vriendin van me zijn ingedeeld in een andere klas dan vorig jaar! terwijl onze mentor had beloofd dat de klas precies het zelfde zal blijven.
Toch zijn we in een andere klas ingedeeld. We vinden die klas echt niet leuk want er zitten allemaal mensen in de wij niet echt mogen. We hebben al een mail naar onze mentor gestuurd maar die mailt niet terug! Wat moeten we doen?
Ik en een vriendin van me zijn ingedeeld in een andere klas dan vorig jaar! terwijl onze mentor had beloofd dat de klas precies het zelfde zal blijven.
Toch zijn we in een andere klas ingedeeld. We vinden die klas echt niet leuk want er zitten allemaal mensen in de wij niet echt mogen. We hebben al een mail naar onze mentor gestuurd maar die mailt niet terug! Wat moeten we doen?
A
Wachten totdat je mentor terug mailt.
A
Ik voel me ook buitengesloten maar ik heb er met mijn mentrix over gepraat en uiteindelijk ook met een meisje die ik aardig vindt. Nu is er tenminste 1 iemand die mij overal bij probeert te betrekken omdat zei weet dat ik me buitengesloten voel.
Tip ga naar je mentor of een andere leraar op school waar je je fijn bij voelt helpt echt
Tip ga naar je mentor of een andere leraar op school waar je je fijn bij voelt helpt echt
A
Heyxx,
Ik begrijp je verhaal eigenlijk ook wel want in groep 8 was ik ook best wel populair k kon het helemaal met mn klas vinden, alleen toen kwam het middelbare school. Ik kende niemand en ik vond het echt een rot klas. Maar uit eindelijk kon ik het met iedereen vinden, ik kom met iedereen lachen en het was gewoon een top jaar. (ook buiten schooltijd)
En nu zit ik in het 2e en ik ken maar 5 mensen uit mijn brugklas die mee zijn gegaan naar de nieuwe klas. En deze klas is gewoon kut. Want ik ken iedereen eigenlijk al in deze klas sinds de brugklas en ik word soms beetje buiten gesloten. Met deze klas kan ik nergens mee vinden en ik heb het gevoel dat ik een lichte depressie heb. Ik heb een kut rooster en allemaal stomme leraren. Ik ben nu niet gelukkig. Alles om mij heen verandert en dat haat ik.
Groetjes xx
Ik begrijp je verhaal eigenlijk ook wel want in groep 8 was ik ook best wel populair k kon het helemaal met mn klas vinden, alleen toen kwam het middelbare school. Ik kende niemand en ik vond het echt een rot klas. Maar uit eindelijk kon ik het met iedereen vinden, ik kom met iedereen lachen en het was gewoon een top jaar. (ook buiten schooltijd)
En nu zit ik in het 2e en ik ken maar 5 mensen uit mijn brugklas die mee zijn gegaan naar de nieuwe klas. En deze klas is gewoon kut. Want ik ken iedereen eigenlijk al in deze klas sinds de brugklas en ik word soms beetje buiten gesloten. Met deze klas kan ik nergens mee vinden en ik heb het gevoel dat ik een lichte depressie heb. Ik heb een kut rooster en allemaal stomme leraren. Ik ben nu niet gelukkig. Alles om mij heen verandert en dat haat ik.
Groetjes xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.