Stage

  • 3 April 2018
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit in de 3e klas en im moest van dus van school zin beroeppsstage gaan lopen 3 weken lang. ik heb overal gevraagd maar alles zit vol en toen heb ik een stage gefixt in een supermarkt. Alleen ik moet om 9 uur beginnen tot 5 uur. Zolang zit ik niet eens op school. En dan moet ik vervolgens 8 uur lang alleen maar vakkenvullen. Natuurlijk wel met pauzes maar ik vind het letterlijk niks aan. Het is helemaal niet leuk en ik kan dit niet vol houden 3 weken lang ik wil gwn stoppen ik moet er gwn van janken bij de gedachten dat ik dit 3 weken lang moet doen. Als k thuiskom ben ik zo moe en heb ik geen motivatie meer om iets te doen en is mn hele dag verpest

3 reacties

Hoi,

Ik snap dat je dit geen leuke stage vindt. Als je zelf geen stageplek kan vinden, is het heel erg normaal als school je hiermee helpt. Dat is dus ook wat ik zou doen: stuur een mailtje naar je mentor en leg de situatie uit. Hopelijk kunnen zij je dan verder helpen aan een andere stage.

Gr. Pin
Hi!

Ja ik heb ook een stage die ik niet leuk vind maar door hele andere reden.

Je kan je schoolvragen voor andere stage maar ik weet niet hoe oud je bent, ik zelf moet stage lopen van 9/15 uur maar volgens jaar tot 9/16:30/17:00 uur ligt eraan.
Je kan altijd Hulo vragen aan je stagebegeleider van school je komt er wel en even volhouden stage zijn eenmaal niet leuk altijd.

Wees lekker jezelf en doe je best succes!

xjes
Uhjm... Sorry spellingsfout

Reageer