Heey,
Ik ben voor een lange tijd niet naar school gegaan,, en ik spijbelde elke keer zodra er een toets was en nu sta ik er super slecht voor dit is mn cijferlijst:
Nederlands: 1,0
Spaans: 1.3
Engels:4.2
Wiskunde: 3.0
Geschiedenis: 3.0
Biologie: 2.4
Gym: 1.3
Dit zijn niet mn eigen cijfers maar alle 1.1 die ik heb gehaald.. Voor de rest sta ik wel voldoende,, alleen mijn vraag is zou ik het noch kunnen redden dit jaar,, want ja ik wil wel gwn over maar als het niet meer valt te reden dan kan ik het net zo goed nu opgeven.. Het is ongeveer 5 maanden in haal werk
Ps: ik weet dat dit allemaal mn eigen schuld is.
Sta GEMIDDELD meerdere 1 kan ik nog over!!???
A
A
hey
De kans dat je die cijfers nog ophaald is aanwezig, maar wel klein denk ik.
Als je er echt voor wilt gaan moet je nu hele goede cijfers gaan halen om je cijfers op te halen.
Je zult er echt voor moeten gaan en je 100% inzetten!!
Misschien kan je met je mentor overleggen of je nog over kunt gaan>>
Groetjes
Thoughts
De kans dat je die cijfers nog ophaald is aanwezig, maar wel klein denk ik.
Als je er echt voor wilt gaan moet je nu hele goede cijfers gaan halen om je cijfers op te halen.
Je zult er echt voor moeten gaan en je 100% inzetten!!
Misschien kan je met je mentor overleggen of je nog over kunt gaan>>
Groetjes
Thoughts
A
Uhm, wordt wel moeilijk, maar als je vanaf nu alleen maar negens en tienen haalt, moet het wel lukken. De kans dat dat gebeurd lijkt me klein, tenzij je een of ander leerwonder bent 😳
Overleg met je mentor. Je kan misschien ook wel over naar een lager niveau (geen idee op welk niveau je zit).
Gr. Pin
Overleg met je mentor. Je kan misschien ook wel over naar een lager niveau (geen idee op welk niveau je zit).
Gr. Pin
A
OK ik heb geen idee hoelang dit bericht wordt maar ik ga het FF in punten verdelen
1) Ik moet eerlijk zijn en ik denk niet dat je het gaat redden, sorry!
MAAR uit ervaring weet ik dat als je ECHT JE BEST DOET en dan bedoel ik SUPERHARD werken, leren en NIET MEER Spijbelen (en als je ook aan drank, drugs en feesten doet dat ook niet meer) dan is er altijd een kans! Dus zoiezo niet opgeven want als je niet genoeg punten staat maar de leraren zien dat je het kan en dat je er hard voor hebt gewerkt ga je miss als nog over
2) Ik weet niet hoe het bij andere scholen is maar bij ons mag je niet 2 onvoldoendes staan voor kern vakken (Engels,Wiskunde,Nederlands)
Als dat bij jou ook get geval is, zou ik zoiezo daar hard voor werken
3) probeer echt goed te gaan plannen, doelen te stellen etc. Miss ook handig om bijlessen te nemen en hulp in te schakelen
4) Succes en onthoud; zelfs als er maar 1% kans is.....het is nog steeds een kans die je moet pakken
1) Ik moet eerlijk zijn en ik denk niet dat je het gaat redden, sorry!
MAAR uit ervaring weet ik dat als je ECHT JE BEST DOET en dan bedoel ik SUPERHARD werken, leren en NIET MEER Spijbelen (en als je ook aan drank, drugs en feesten doet dat ook niet meer) dan is er altijd een kans! Dus zoiezo niet opgeven want als je niet genoeg punten staat maar de leraren zien dat je het kan en dat je er hard voor hebt gewerkt ga je miss als nog over
2) Ik weet niet hoe het bij andere scholen is maar bij ons mag je niet 2 onvoldoendes staan voor kern vakken (Engels,Wiskunde,Nederlands)
Als dat bij jou ook get geval is, zou ik zoiezo daar hard voor werken
3) probeer echt goed te gaan plannen, doelen te stellen etc. Miss ook handig om bijlessen te nemen en hulp in te schakelen
4) Succes en onthoud; zelfs als er maar 1% kans is.....het is nog steeds een kans die je moet pakken
A
Sorry, maar eerlijk gezegd denk ik dat het nog heel moeilijk wordt om weer voldoendes te staan voor die vakken. Vraag even wat de overgangsrichtlijnen bij jou op school zijn zodat je kan bekijken wat je moet halen.
A
aller eerst geef de moed niet op hoe dom je ook bent geweest ik sta ook 2 onvoldoendes en k stress hem nu helemaal maar niet doen en gewoon gaan praten met je mentor en vraag of je misschien nog wel toetsen mag inhalen en ga kijken hoeveel onvoldoendes je mag staan voor overgaan zeg maar en probeer dan je makkelijkste vakken daar van omhoog te halen
succes
xoxo
succes
xoxo
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.