spijbelen

  • 19 December 2017
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

spijbeblen is op mijn school best lastig als je niet wilt dat je ouders erachter komen
want als je e niet bent gaan ze je ouders per direct bellen
maar ik wil zoooooo graag gewoon 1 keertje spijbelen...
hoe doe ik dit?

7 reacties

ik zou niet spijbelen, je schiet er niks mee op, misschien spijbel je dan een uur en dan hebben je vrienden gwn nog in de les.
Groetjess
Reputatie 2
Badge +9
Gwn skip, een uurtje langer in blijven liggen, als ze dan mekkeren zeg je gewoon oh verslapen. Maar hou het wel beperkt. Je kunt natuurlijk niet elke dag zeggen oh verslapen.

Ik zit op MBO en daar is skippe donders makkelijk ze bellen niet eens, 1e en 2e leerjaar krijg je wel een brief thuis als je in een korte periode 10u hebt geskipt. Maarja

Gr: Mr. S
Reputatie 3
Badge +4
Goeie mr.s... Lekker tips geven om te spijbelen. Dat soort mensen moet je motiveren om naar school gaan!

Gewoon niet spijbelen school is eenmaal k*t maarja het moet gewoon.
Reputatie 2
Badge +9
Wat? Ze wil 1x spijbelen. Mag toch wel een tip geven? Sorry hoor.
Kijk ik heb het gedaan en ik raad het je af om te doen maar snap ook dat je wel wil kan je niet gewoon zeggen ik ben ongesteld en door gelekt dat heb ik een keer gedaan en ik kon weg kijk je kan het niet vaak zeggen maar weetje 1 keer kan wel maar toch raad ik het je af
Reputatie 1
Badge

Hey…

Ik spijbelde 1-2  keer per week ofzo en ze belde wel me ouders ma da boeide me niks en meestal ging ik na 1-2 uur ook terug an had wel veel gezeik ma da deed wel deugd ma dan nog als j nie wil da j ouders niks wete nie doen als het j nie boeit jha gwn gaan me die banaan en wel tip; doe het bij onbelangerijke lessen zoals l.o of kunst ofzo niet bij frans ofzo dan ga je veel te snel omlaag met je punte ...

Hey, better not toch? Spijbelen is Halt straf waard! Maar, deze topic is al 5 jaar geleden Haha.  Zit hij misschien niet eens meer op school ;) 

Asky XxX

Reageer