Vraag

Slechte cijfers

  • 4 November 2019
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey! Uhhm dit onderwerp gaat weer over mijn slechte cijfer( andere topics). Ik sta nu 9 tekorten en ik weet echt niet wat ik moet doen( zit op 2 vwo)

mijn cijferlijst onvoldoendes:

rekenvaardigheid: 2.3 so telt 1x

science: 5.3 so telt 1x

economie: 5 so telt 1x

wiskunde: 3.8 so telt 1x 3 pw telt 3x

latijn: 4.7 so telt 1x

Geschiedenis: 4 so telt 1x

 

kan ieman mij tips geven! Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

 

alvast bedankt,

groetjes: radeloze 13 jarige


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Het probleem nu is dat ik weet dat ik dit sws niet kan ophalen

Hoihoi,

Ik had vorig jaar op 5vwo ook zo een cijferlijst, en nu denk ik dat je hier nog niet over hebt nagedacht maar mij werdt toen de vraag gesteld of ik wel vwo wilde afmaken

Ik wilde er gewoon voor gaan dus dit jaar doe ik het jaar over en ik heb nog nooit betere punten gehad! Maar dit is dan wel 5 vwo en niet 2vwo

Ik denk dat het goed is om eens met je mentor te praten, dit vond ik zelf fijner dan met mijn ouders. Hij/zij zal je een advies kunnen geven of ze het beter voor je vinden om misschien havo te gaan doen. Omdat het jaar nog best lang duurt zou het best shit zijn om met deze punten nog het hele jaar door te gaan.

Ik hoop dat dit op zijn minst een beetje heeft geholpen en ik hoop dat je gewoon je dromen kan nagaan

Xx

Reputatie 1
Badge +1

Heyy! Bedankt voor je bericht😊 ik heb gelijk mijn mentor een berichtje gestuurd. Ik heb het er ook met mijn ouders er over gehad, als het dit jaar niet lukt dat ik dan naar havo ga. Dit ga ik uiteraard nog bespreken met mijn mentor.

Bedankt!

Reputatie 1
Badge +1

Hai!

ik wil het hebben over dit onderwerp(weer het spijt me voor zomaar dit onderwerp maar jah) ik stond dus toen 9 tekorten. Een tijdje daarna stond ik er 11 en daarna 6 en nu sta ik er weer 8. Ik word er een beetje moe van en ik vind het echt vervelend. Ik wou dit gwn even kwijt en ik zou graag nog wat tips willen

 

bedankt

 

Hallo Anoniempjee :)

Ik zou misschien kijken op welke manier je het beste kan leren en die manier toepassen, wellicht kan je met je mentor praten over het feit dat je die slechte cijfers hebt en dan kan hij jou begeleiden misschien naar betere cijfers.

-Dr8gon99

Reageer