Schuldgevoel op school en hierdoor snijden

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje en ik ben 13 jaar oud ik vind t heel moeilijk om t te zeggen maar laaste tijd krijg ik een schuld gevoel we hadden een nl docent een ouwe man die een beetje overseks was om voor de klas te staan hij raakte me aan enzv ik ben er mee naar de mentor gegaan een hij mag geen les meer geven we hebben nu een vrouw maar niemand uit de klas mag haar waardoor ik een schuld gevoel heb ik snij mezelf hierdoor ook ik heb nu ook ruzie met haar omdat in de les begon ze zo hardt te schreeuwen waardoor ik een angstaanval kreeg ik heb nu donderdag een gesprek met haar en me mentor ik weet niet wat ik nu moet zeggen in dat gesprek iemand tips ? Zou heel fijn zijn namelijk 


1 reactie

Badge

Heyo,  

mijn tip zou zijn om gewoon eerlijk tegen je mentor te zeggen dat je geen les meer van haar wilt omdat je hieronder fysiek en mentaal lijdt. Dit klinkt misschien een wat ruw, maar het is wel de waarheid. Misschien is er een mogelijkheid om je Nederlands lessen bij een andere klas te volgen, dus bij een docent die je wel vertrouwd.

 

Groetjes,

Lemon

Reageer