Vraag

Schoolkamp en ongesteld

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 533 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haloo,

ik ga over een maand kamperen met de hele sportklas 2 en ben dan dus ongesteld!!! We zitten in tentjes met waarschijnlijk 5 personen, we gaan de hele dag activiteiten doen in het bos ( mountainbike dropping bivak maken EN ERIN SLAPEN!!!). Ik heb werkelijk geen idee hoe ik nu tampons in en uit ga doen, de pil mag ik niet en maandverband vind ik onhandig. We gaan 5 dagen weg. Heeft iemand tips ik heb ze nodig

xx anoniem

3 reacties

mensen Moeten toch ook naar de wc? En die is er heus wel, ga gwn steeds naar de wc als het kan en stop tampons in je broekzak/jaszak. Er zijn wss ook nog andere ongesteld, of zeg gwn tegen je vriendinnen dat je ongesteld bent dan houden ze rekening met je 🙂
Is er geen wc?
Anders raad ik je aan een menstruatie cu p te gebruiken. Die kan je de hele dag inhouden, google daar maar eens naar 🙂
Als er ergens een wc is, dan kan je die daar gewoon verschonen enzo.
Hopelijk heb je hier wat aan,
Xxx
Hoi

Zoals m13ann. zei, krijgen jullie vast de kans om naar de wc te gaan. Op een camping of bij een sportgelegenheid is er vaak een gebouw met wc's en douches beschikbaar.

Iemand in vertrouwen nemen die je zo nodig kan helpen, zou nuttig kunnen zijn. Als er een vriend(in) of docent(e) is waar je je goed bij voelt, zou je deze kunnen inlichten.

Je kan een tasje maken met de spulletjes die je nodig zal hebben. Dat tasje kan je meenemen naar de wc. Als je last hebt van pijn of krampen, kan je in het tasje ook enkele pijnstillers stoppen. Een tampon meesmokkelen in je bh of schoen kan ook. Waarschijnlijk hebben jullie overdag een rugzak bij, dus daar kan je ook het een en ander in bewaren.

Ik hoop dat je, ondanks het ongesteld worden, een fijn kamp tegemoet gaat. Veel plezier 🌳

Groetjes
Kenshin

Reageer