Vraag

School stress

  • 23 May 2018
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi hi
Ik ben 14 jaar en zit in de 3e van een techniek klas dat houd in dat ik 4 uur per dag techniek heb
Vammidag hebben mn ouders een 10 min gesprek over mij en daar stress ik hem over... en ik ben bang dat ik mn examen niet haal want iedereen zegt dat ik dom ben enz...
En ik loop achter.. waardoor ik kennis mis maar ik weet niet hoe ik achterloop jet ligt niet aan mn gedrag..

3 reacties

Thnx voor je redactie!
De 10 min gesprek viel wel mee... gelukkig
Ik zal het proberen! Zo veel mogelijk te vragen enz
Hi Echteenjohnny,

hoe is het gesprek gegaan. Viel het mee?

Het is niet leuk als ze zeggen dat je dom bent. Ik snap ook wel eens iets niet of niet gelijk, maar om iemand dan dom te noemen, vind ik onzin.

Als je achter loopt kun je met de hulp van een leraar of wat extra begeleiding bij je praktijkwerk of gewone huiswerk vast wel hulp krijgen op school. Dan wordt vast wel duidelijk waar je nog wat extra aandacht aan moet geven om weer "bij" te zijn.

Je gedrag is kennelijk niet het probleem, dus met jouw inzet en een beetje steun uit je omgeving en school gaat het vast wel goed komen.

Succes en sterkte met je examen.

Groetjes,
M&M's
Hi Echteenjohnny,

Oh, das goed nieuws.

Ja, precies, als je iets niet snapt of niet helemaal snapt, dan kun je het rustig vragen aan je leraar of misschien weet je vader of moeder er ook wel iets van of een goede vriend ofzo.

Papa en mama vinden het altijd wel leuk om ons te helpen, maar soms weten ze er ook niks van haha, maar dan vragen we het wel op school of aan vrienden of soms hebben ze handige yt filmpjes op internet. Die kun je net zo vaak bekijken als je zelf wilt en dan wordt het wel duidelijk. Als het een goed filmpje is tenminste :)

Wat voor soort techniek doe je? Electrotechniek of iets met metaal of wat? Die laatste vraag is zomaar omdat ik nieuwsgierig ben :P

Succes met je examen!! Is het binnenkort al?

Groetjes,
M&M’s

Reageer