•SCHOOL STRES•

• 7 april 2015
  • 8 reacties
  • 253 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben super slecht in Engels! Ik snap er helemaal niks van & vind het super moeilijk.
Ik sta er nu een 5.5 voor.. Maar het moet echt beter.
Als ik aan het eind van het jaar niet boven de 6.5 voor alles sta mag ik niet over naar havo 3. Maar moet ik naar TL. Wil ik echt niet ben ik al mijn vrienden kwijt!

Ik ben super bang dat ik niet over mag..
Ik heb vorige week allemaal moeilijke toetsen gehad waarvan ik gewoon zeker weet dat ik een dikke onvoldoende heb.
Sta nu precies een 6.5.. maar het moet echt echt echt beter!

Iemand tips hoe ik kan werken aan mijn Engels & School stres!

Heb ze hard nodig!

Heb vrijdag al Rep Engels!

Please help!

Greetzz

8 reacties

Heei
Ten 1e een 5,5 is helemaal niet slecht, beter dan je best kan je toch niet? Dan is die 5,5 prima!
En misschien is het niet erns heel erg om naar TL te gaan, je mist dan wel je vrienden, maar je zsl vast snel andere maken, en je kan altijd nog met je vrienden afspreken ba school of ze zien in de pauzes.

Waarom denk je dat je voor al die toetsen een onvildoende hebt? Als je niet in jezelf geloofd gaat het niet goedkomen denk ik.

Je kan aan je engels werken, door optijd te beginnen aan je hyiswerk en ruim van te voren beginnen met leren. Om alvadt een beetje in 'engelse stemming' te komen, kan je voor je toets begint, misschien een liedje luisteren (wel in het engls natuurlijk) of een youtube filmpje ofzo kijke.
Zo kunnen je hersens alvast wennen aan de taal en hoef je niet meer 'om te schakelen' vlak voor of tijdens je toets.

Tips voor je schoolstress het ik eigenlijk niet , sorry.
Het enigste wat ik kan bedenken is optijd aan je huiwerk beginnen, maar ik denk niet dst je daar hel erg veel aan hebt hahaha

Laat je weten hoe je repetitie engels is gegaan?
En ik hoop dat je wat aan de tips hebt?!
Xxx .WannaBeLoved.

Van wie moet het beter? Een 6,5 is gewoin goed, als je mar minimaal een 5,5 hebt toch? ( of is het op jouw school anders?)
Heej @Wanna (Zo noem ik je maar even als je het niet erg vind!)

Op mijn school is een 6.0 pas een voldoende. Jammer genoeg.
Ja ik laat weten hoe het ging.. Ik kwam er net achter dat het een S.O is!

En slimme tip dat met de liedje! Ga ik zeker proberen!

Greetzz

Thnx! Je helpt mensen goed!
@Wanna wil je miss ook op Mijn Liefdesbrief vraag reageren? Ben benieuwd naar je antwoord!
Heei
Tuurlijk mag je me zo noemen haha je mag ook gwn mn naam gebruiken (miriam) haha
En das wel balen dst het bij jouw op school pas vanaf een 6.
Is.
Een so it toch net iets minder belangrijk dan een repetitie, dus als je het niet zo heel goed doet, kan je altijd nog heel goed leren voor je repetitie.

En die tip van het liedje heb ik vorig jaar van mn duitse leraar gekregen om me voor te bereiden ol de kijk en luisterttoets, zo kunnen je hersns alvast even 'wennen' aan de taal en presteer je beter

En over die liefdesbrief ding iets haha ik zal kijken wat ik voor je kan doen haha maar ik heb nu geen tijd.
Alvast heel eel succ6 met je mo
Xxx
Sorry ik bedoelde so hahaha
@Miriam haha :)

Klopt. Ik ga vandaag heel hard leren en we zullen zien!

Bedankt voor je Tips!

Greetzz
Hey

ik had sinds kort een bio toets ik dacht echt dat ik een 3 had maar ik kreeg een 8 dus wees zeker van jezelf! En leer op tijd voor al je toetsen. Ga je naar TL? Maakt nirt uit joh! Ik zit 3 jaar lang op de havo ben vorig jaar blijven zitten dus zit nog in de 2e klas havo. Trouwes
ns jij kan toch blijven zitten in plaats van zakken naar TL?
Ik heb straks al een bio toets wel moeilijk maar duim voor me :)

Reageer