Hey!
K wil niet aanstellerig zijn ofzo maar door school voel ik me zo depressief
Ik bedoel ik vind leren gwn niet leuk! En nee het is niet zovan: Stel je niet aan! Nee! Ik word er gwn moe van elke dag vroeg opstaan en naar school tot vet laat en dan die irritante leraren en lessen waar ik later helemaal niks mee ga doen. Ik zit gwn te slapen tijdens de lessen en dan is het weer elke keer hetzelfde: ja uw dochter is ongeinterreseerd en lui. Ik word niet gepest ofzo maar het word me gwn te veel ik zie het nut ervan gwn niet. Jah voor een goede baan later... maar wie zegt dat ik uberhaupt in NL wil blijven? Ik zie het echt niet zitten om mijn leven te verpesten later op een saai kantoortje. Als ik eenmaal uit school kom bestaat school gewoon niet meer voor mij, ik doe niks aan mij huiswerk ik leer niet niks! Ik fake gwn dat ik ziek ben zodat ik niet naar die plek moet. Al vanaf de basisschool heb ik het eigenlijk niet leuk gevonden! Ik vind leren gwn niet leuk! Klaar! En waarom zo lang? Jeetje 14 jaar van je leven verpest! Waarom al die onnodige vakken? Ik bedoel wat heb je aan duits? Dat zijn gwn vakken om je langer op school te houden. Je hebt er gwn niks aan. Wrm kan je niet gwn als je bv wetenschapper wilt worden een cursus wetenchao doen van 5 jaar en klaar... daarna kan je nog altijd iets amders kiezen. Al die onnodige troep voor niks. En k ben dan ook totaal geen ochtendmens dus ik word er gewoon gek van! Gelukkg nog een week dan is het EINDELIJK kerstvakantie maar die week pff... het lijkt net 100 jaar! Ik ben nu aan vakantie toe! NU! Jullie denken zeker dat ik me aanstel maar nee. Ik zie het leven niet meer zitten. Ik moet teveel. Ben niet gelukkig. Ik begin klachten te krijgen van een depressie zoals: lusteloosheid en altijd moe nooit honger etc... k weet t gwn niet meer. Elke dag is het weer overleven op school. Elke keer kan k niet wachten totdat ik in de middag naar huis ga. Ik heb er geen zin meer in gewoon niet. Waarom? Ik step me echt niet aan ik kan het gewoon niet het maakt me moe en depri!
School maakt me depri
A
A
Ik heb ook gemerkt dat ik gewoon minder gelukkig ben dan vroeger. Ik lach niet meer en ik gwn geen plezier meer in het leven
A
Hey!
wat naar dat school dit met je doet :(
Ik snap dat je school op dit moment niet leuk vind, maar het is zoals je zelf al zegt voor later. JE geeft aan dat je niet in NL wilt blijven, maar denk je dat je zonder scholing daar wel aan het werk kunt in iets anders? Dat denk ik niet namelijk, overal moet je voor gaan leren en niets gaat vanzelf. Nu vind je het misschien niet leuk, maar later ben je blij dat je het toch gedaan hebt! Je zult nu misschien denken: dat duurt nog heel lang, maar voor je het weet is het later 😉
Is het misschien een idee om met iemand te praten over hoe je je nu voelt en dat je het gevoel hebt dat je depressief van school wordt?
succes!
Liefs Learninghowtofly
succes
wat naar dat school dit met je doet :(
Ik snap dat je school op dit moment niet leuk vind, maar het is zoals je zelf al zegt voor later. JE geeft aan dat je niet in NL wilt blijven, maar denk je dat je zonder scholing daar wel aan het werk kunt in iets anders? Dat denk ik niet namelijk, overal moet je voor gaan leren en niets gaat vanzelf. Nu vind je het misschien niet leuk, maar later ben je blij dat je het toch gedaan hebt! Je zult nu misschien denken: dat duurt nog heel lang, maar voor je het weet is het later 😉
Is het misschien een idee om met iemand te praten over hoe je je nu voelt en dat je het gevoel hebt dat je depressief van school wordt?
succes!
Liefs Learninghowtofly
succes
A
Welkom op de middelbare school
Vroeger opstaan
Minder vrije tijd
Veel leren
Lange saaie dagen
Als je er echt heel erg meezit kan je met iemand erover praten (ouders, vriendin, psycholoog, mentor)
Maar gewoon dat je het weet
99% voelt zich in het begin van de Middelbare zo
Ik heb geleerd dat je er maar wat van moet maken
Vroeger opstaan
Minder vrije tijd
Veel leren
Lange saaie dagen
Als je er echt heel erg meezit kan je met iemand erover praten (ouders, vriendin, psycholoog, mentor)
Maar gewoon dat je het weet
99% voelt zich in het begin van de Middelbare zo
Ik heb geleerd dat je er maar wat van moet maken
A
Hoi!
Ik haat school ook, ik werk me kapot en dan haal ik nog slechte punten. Voor mij voelt school irritant, nutteloos en vervelend, maar mijn verstand blijft wel herhalen dat ik naar school moet gaan en leren. Soms zit ik boven die boeken en zit ik gewoon te wenen omdat ik het gewoon niet kan, sommige dingen kan ik gewoon niet.
Niet veel mensen houden van school volgens mij, maar misschien is het gewoon ons leven. Denk misschien eens na over een andere studierichting, misschien als je vind dat je interesseert, dat je het allemaal minder erg gaat vinden.
Succes!
Groetjes
x
Ik haat school ook, ik werk me kapot en dan haal ik nog slechte punten. Voor mij voelt school irritant, nutteloos en vervelend, maar mijn verstand blijft wel herhalen dat ik naar school moet gaan en leren. Soms zit ik boven die boeken en zit ik gewoon te wenen omdat ik het gewoon niet kan, sommige dingen kan ik gewoon niet.
Niet veel mensen houden van school volgens mij, maar misschien is het gewoon ons leven. Denk misschien eens na over een andere studierichting, misschien als je vind dat je interesseert, dat je het allemaal minder erg gaat vinden.
Succes!
Groetjes
x
A
Hoi xxhelloooxx,
Ik herken het gevoel:(. Maar ik hou altijd in mn hoofd wat ik later wil worden als een soort van motivatie:P. En dat helpt om door te gaan.
Succes met school, nu eerst lekker genieten van de vakantie!
Groetjes X
Ik herken het gevoel:(. Maar ik hou altijd in mn hoofd wat ik later wil worden als een soort van motivatie:P. En dat helpt om door te gaan.
Succes met school, nu eerst lekker genieten van de vakantie!
Groetjes X
A
Wow! wij lijken veel op elkaar (niet verkeerd begrijpen) ik zit in de precies de zelfde situatie als jou! Als ik niet naar mijn cijfers kijk voel ik mij veel gelukkiger! Elke keer zeggen ze uw zoon heeft er gewoon schijt aan!(zeggen ze niet echt maar zoiets) ik heb geen leven na school meer!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.