Vraag

School

  • 29 October 2018
  • 7 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké dus ik moest een toets inhalen nou ik zit op de gang en er loopt dus een meisje voorbij die ik niet ken en zei kent mij niet en ze vraagt mag ik een foto maken van je toets de vragen enz de docent was gewoon in de klas het was geen belangrijke toets ofz maar ik was dus een beetje een shock en ik kan geen nee zeggen dus ik ja isg en nu heb ik er spijt van en denk ik dat ik het aan mijn docent moet zeggen

7 reacties

Hoezo? Het is toch geen belangrijke toets.
Hoi

Een meisje heeft foto's gemaakt van een toets waar jij mee bezig was. Ik kan me voorstellen dat het op zo'n moment moeilijk is om nee te zeggen. Als je denkt dat je hiermee gaat blijven zitten, kan je je docent inlichten. Je zou je docent bv. kunnen mailen.

Groetjes
Kenshin
Hoi,

Het opbiechten heeft een risico. Namelijk dat je een 1 kan krijgen (of een andere straf) omdat je die toets hebt laten fotograferen. Ik denk ook dat je daar misschien bang voor bent als je het zou vertellen?

Toch denk ik dat die docent het wel zou waarderen dat je het vertelt. Daarbij heb jij die toets gewoon eerlijk gemaakt, dus het zou een beetje flauw zijn als jij daar dan een straf voor krijgt. Dat meisje zou eerder een 1 moeten krijgen.

Ik zou dus gewoon de waarheid vertellen en ook zeggen dat je overdonderd was en er heel veel spijt van hebt.

Gr. Pin
lol ik zou me er niet zo druk om maken ;)
je hebt anderen geholpen die die toets misschien wel heel moeilijk vonden en verder komen ze er toch niet achter
wat Pin zegt klopt wel helemaal, er is een kans dat je een 1 krijgt maar omdat je het eerlijk verteld misschien niet, ik denk dat je dat beter kan hebben dan dat je docent er straks achter komt en je heb helemaal niks gezegd, dan krijg je zeker een 1
Ik snap heel goed dat je dan moelijk nee kan zegen....

Verveelend dat de meisje je in zoon situatie zet maar waarschijnlijk vind ze dat vak gw moeilijk.

Ik zou mij er niet te druk om maaken de leeraar komt daar niet zomaar achter. Aan jou is het nu om de volgende keer wel nee te zeggen. Wand als je je daar zo schuldig overviel moet je echt voor je zelf kiezen👍🏻❤️

Maak je niet te veel druk❤️👍🏻
maat gedraag je als je niet in de problemen komt hoef je niemand te naaien

Reageer