Vraag

saaie dagen

  • 5 March 2021
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal!

ik heb een korte vraaag. 
ik vv me namelijk en ik vind de dagen die ik doorbreng saai. Ik doe elke dag hetzelfde opstaan school naar bed gaan. Heeft iemand tips hoe ik me dagen wat meer kan varieren?

alvast bedankt!


7 reacties

Hallo Luna_loena_xlove :)

Je kunt leuke activiteiten doen met je vrienden (zover de lockdown het toelaat). Ook kun je sporten, gewoon buiten een wandeling maken, of games spelen. Dat soort dingen.

-TheMightySlayer <3

Badge

Hallo allemaal!

ik heb een korte vraaag. 
ik vv me namelijk en ik vind de dagen die ik doorbreng saai. Ik doe elke dag hetzelfde opstaan school naar bed gaan. Heeft iemand tips hoe ik me dagen wat meer kan varieren?

alvast bedankt!

misschien kun je wat variatie geven door op verschillende tijden op te staan en de ene keer douchen in de ochtend, de andere keer in de avond, de ene klusjes doen, de andere keer vrij

hopelijk werkt het :)

Reputatie 3
Badge +3

wat dacht je ervan om je je ouders te vragen om doordeweeks wat anders te eten te geven @Luna_loena_xlove . ik hoop dat je dit een goed idee vind.  

Badge

Hoi, zelf probeer ik nieuwe dingen te leren bijv een nieuwe taal. Ook speel ik animal crossing, als je geen switch hebt kun je bijv de sims spelen. Ook probeer ik een lijst te maken met dingen die ik graag nog een keer zou willen doen, bijv kamperen in de tuin. S’ ochtends kijk ik altijd naar dat lijstje en  bedenk wat ik vandaag zou willen doen. Ook stel ik s’ ochtends doelen voor mijzelf.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Reputatie 5
Badge +6

Skaten, meer naar buiten, op een sport, zwemmen (als dat kan)...

Reputatie 7
Badge +19

Dit probleem heb ik ook.

Je kan een muziek instrument gaan leren, met vrienden af gaan spreken, Netflixen, slapen, zingen, fietsen, dansen, gamen, spel spelen etc.

Een ding die ik super leuk vind is Rolschaatsen. Ik heb ze een maandje geleden aangeschaft en ben er helemaal blij mee!!

En k heb ook laatst een ukelele gekocht, ze zijn helemaal niet zo duur en niet moeilijk te bespelen!

Probeer gewoon elke dag wat leuks te doen, en qeet je niks om te doen. Maar een lijstje in je notities en zet er dingen bij op de momenten dat je wel iets weet😄

 

Xxx

Reageer