Vraag

rap maken voor school help!!!

  • 9 April 2018
  • 8 reacties
  • 1548 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
op het liedje ja van bizzey moet ik een nieuwe tekst schrijven het refrein mag blijven alsjeblieft iemand help!!!!!!!

8 reacties

Is het niet handig om een ander lied te nemen, als jij hier zo veel moeite mee hebt?
messhien is een reimwoordenboek handig
veel succes
groetjes Jeremyprive 🆒
nee ik mag alleen dit lied?
Hoi!

Bij dit soort dingen is het vaak een kwestie van wachten tot de inspiratie tot jou komt. Je kunt de inspiratie prikkelen door bv. door je school te lopen, en dingen op te schrijven die spontaan in je opkomen. Misschien kun je je daarop baseren.

Je kan hulp vragen. Hebben jullie een muziekdocent op school? Die zou je kunnen helpen. Heb je kennissen die in een bandje zitten, of met muziek bezig zijn? Ook zij kunnen een grote hulp zijn.

Succes!

Groetjes
x
Neem op zijn minst heel even pauze als je vastloopt.
Het werkt namelijk niet altijd om dan door te blijven gaan.
Waarover moet je nieuwe tekst gaan?
Hi anoniemdieeenrapnodigheeft,

ik ben "niet echt" een rapper, nou ja, meer "echt niet" een rapper, dus ja, wel lastig dit.

Ik had wel een plannetje bedacht om je te helpen, dus ik heb wat steekwoorden in een sinterklaasgedichtengenerator gegooid op internet: https://sinterklaas.fm/gedichtenmaker/

Ik had als naam: Bizzey, leeftijd: 15 jaar, karakter: rapper, cadeau: chickie ingevuld.

Je moet er zelf even de beat bij bedenken en de goeie moves bij doen met je handen, je weet toch, want anders wordt het niet wat.

Dit kwam eruit:

Lieve bizzey,
Sint en Piet zaten te bedenken
wat ze bizzey eens zouden schenken.
Met de leeftijd van 15 jaar
waren we met het bedenken van jouw cadeau erg snel klaar.
Pakjesavond is weer gekomen
en Sinterklaas heeft voor bizzey het leukste cadeau meegenomen.
Als rapper word je herkend
en als je zo doorgaat word je er ook nog mee bekend.
Dat je gaat genieten van dit cadeau gaan we hopen
dus maak het nu maar snel open.
Groeten van Sint en Piet

Misschien hier en daar een beetje aanpassen, dus Sint en Piet vervangen door iets anders en Pakjesavond beter ook, verder bedenken-schenken is ook niet echt origineel, dat stukje "Als rapper word je herkend en als je zo doorgaat word je er ook nog mee bekend" is wel nice en dan ...... ja ... enne ..... in de prullenbak gooien denk ik.

Ik geloof niet dat ik je echt kan helpen.
Ik heb het wel geprobeerd.

Is er niet zoiets als een rap-generator te vinden, dat werkt misschien beter :D

Wat denk ik zoek op google naar: raptekst generator

en weet je wat ik gevonden heb, ja, precies een raprobot 😛 Lachen toch.

Ik weet niet of ik hier een paar van die linkjes mag zetten (anders moet KT ze maar weer weg halen en kunnen jullie aan de hand van de zoekopdracht zelf ff kijken).

https://motherboard.vice.com/nl/article/mg397q/laat-deze-raprobot-lyrics-voor-je-schrijven-met-kunstmatige-intelligentie
https://www.rhymebuster.com/rapgenerator

Ik weet niet hoe en of ze goede teksten leveren, maar zeker het proberen waard.

Ik wens je heel veel succes en misschien vond je mijn reactie wel een beetje, heel klein beetje grappig?

Oké, ik heb dus net iemands leven gered. Dat van mijzelf, want ik was echt bang dat jullie me zouden gaan klappen na die sinterklaasgedichtengenerator.

PPfff 🆒 :8 😛 :)

Groetjes,
M&M's
heel erg bedankt ik ga even kijken of ik de rap kan veranderen en of die rap link werkt dankje!!!

Reageer