Profielkeuze

  • 17 February 2020
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heehoi,

Ik zit nu in m’n derde jaar van het vwo en ik moet over een maand mijn profielkeuze gaan invullen alleen heb ik tot nu toe geeeen idee al zeg ik het zelf. Mijn eerste keuze is het profiel N&T, dit profiel lijkt mij erg interessant en ik vind wiskunde B heel erg makkelijk en NL&T lijkt mij ook een super leuk vak, de rede waarom dit profiel op m’n nummer 1 staat, is omdat ik heel graag bouwkunde wil gaan studeren. Het lijkt me een super leuke studie en je kan er ook goed aan verdienen. Alleen dit gaat niet zo goed met mijn cijfers, ik moet volgens mijn school een 6,5 gemiddeld staan en ik sta nu een 5,5 gemiddeld. Vooral natuurkunde is een vak dat ik erg moeilijk vind, maar alsnog boeit het vak me wel heel erg. Mijn tweede keus is het profiel E&M, deze zou ik dan willen kiezen met twee moderne vreemde talen spaans en frans. Frans vind ik echter wel een moeilijke taal qua uitspraak en lezen, dat zijn ook de belangrijkste onderdelen van het examen later in de 6e. Voor dit profiel zou ik wel kunnen kiezen aangezien ik hier wel een 6,5 gemiddeld voor sta. Het profiel N&G is voor mij geen optie omdat biologie echt niet mijn vak is. 

Ik ben dus echt heel erg hopeloos en weet echt niet wat ik zou moeten doen

Iemand tips??

Liefs, Lizaadje


0 reacties

Geen reactie

Reageer