Vraag

Proefwerkweek

  • 3 June 2018
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben Sasha en 14 jaar oud, over 2 weken is de proefwerkweek en ik sta 3 onvoldoendes een 3,8 een 4,5 en een 5 maar afgerond een 4 een 5 en een 5, je mag alleen met 3 vijfen of een 4 en 2 vijfen over en ik heb heel veel stress nu omdat ik niet wil blijven zitten.. ik ben dit jaar al een niveau lager gegaan ( van gymnasium naar havo ) en als ik nog een niveau lager wil doen moet ik naar een andere school en dat wil ik echt niet.. ik wil ook niet blijven zitten want dan moet ik nog langer op school blijven ... mensen aub help ik weet echt niet wat ik moet doen.. ik weet dat ik dadelijk reacties krijg van : ja je moet gwn leren en doorzetten.. maar dat kan ik echt niet want ik ben kapot moe en wil het liefst gwn van school af maar tegelijkertijd wil ik Mn ouders niet teleurstellen.. dit klinkt best raar maar ik wil gwn vrijheid en geen school want dat verpest Mn hele leven gwn. Ze verwachten veelste veel van je. Ik ben heel erg veranderd door school en Mn leven ook.. het weekend hoor eigenlijk gewoon 2 dagen vrij te zijn maar nu doe ik in het werken alleen maar huiswerk en leren.. ik ben echt moe van school..

2 reacties

Foutje: je mag alleen over met 3 vijfen of een 4 en een 5
Ik zou niet twijfelen over jezelf shasha123. Studeer extra hard voor je vakken en dan kom je er wel. Er is niks mis met lager gaan. Dat betekent gewoon dat je niet goed zit. En wat je beschrijft van dat je moe bent en niet meer naar school wilt; dat is de typische gedachtengang van iemand dat op school zit. Daar moet iedereen door.
Succes met de examens!

Zon

Reageer