Vraag

problemen!

  • 24 May 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hooi ik heb zeker advies nodig er is enorm veel gebeurd vandaag. Laten we het zo beginnen nou ik eette dus vanmiddag bij een vriend. We aten lekkere tosties en een meisje uit mijn klas die we bijden niet mochten  was dus ziek en ik vroeg via de groepsapp waarom ben je niet op school? Ze zei dat ze ziek was en dus die vriend van mij die appte wa heb je. Wij vinden dus alles grappig dus ik stuurde lach emojis niet om haar te kwetsen maar meer dat ik hem gwn grappig vond. Wij samen moesten zo hard lachen dat ik wijn emojis stuurde. Daar stuurde mijn vriend weer lach emojis op en hij stuurde perongeluk een middelvinger ernaast. Even later stuurde dat meisje persoonlijk naar mijn vriend waarom hij middelvinger stuurde hij zij dat het perongeluk ging en dat zij het niet persoonlijk moest opvatten. En toen gebeurde het ik ging voor de grap zijn telefoon afpakken en sturen sorry was wel voor jou en ik dacht er niet echt over ja ik dacht ja boeie ze doet toch al zo vervelend tegen ons.  En daarna verwijderde we het we want we vonden het eigenlijk niet oke. Toen gingen we naar school, en toen gingen we klassikaal bespreken over dat je moet opletten wat je appt. En dat er tussen de middag een moeder had gebeld, even later werden wij uit de klas geroepen en moesten wij met 2 meesters alles bespreken!! Wij hadden niet door dat we haar blijkbaar belachelijk maakten want dat was nooit onze bedoeling en dat het belachelijk is dat ik glazen 🍷 stuur in de groepsapp voor de grap. Maar het aller ergste dat ik het binnen 4 dagen tegen mijn eigen ouders moet vertellen anders gaat de meester het zelf doen.... Maar daar ben ik echt bang voor ik krijg sws hele preek en weer heel veel straffen en telefoon inleveren. Ik heb in ieder geval alle chat gewist. En ben trouwens 12 jaar en zit in groep 8. Heeft iemand tips hoe ik dit zou kunnen uitleggen aan m'n ouders.?? En hoe ik ooit sorry ga zeggen? Ik hoor het graag!! Groetjesss


3 reacties

Ik zou zelf niks vertellen en het door jouw meester laten doen. Waarschijnlijk is hij het over 4 dagen toch al vergeten, want dan is het weekend en als hij het niet is vergeten zeg je gewoon tegen je ouders dat je het vergeten was, omdat je het toch niet als een groot probleem zag, aangezien het niet je bedoeling was iemand te kwetsen.

Reputatie 3
Badge +1

Vertel gewoon het verhaal aan je ouders zoals je dit verhaal net aan ons hebt verteld.💖

Reputatie 5
Badge +4

Haii, het slimste is om het in ieder geval te zeggen tegen je ouders voordat de meester het doet. Probeer ze uit te leggen dat het echt niet zo heftig bedoeld was zoals het overkwam. Misschien dat je ouders even teleurgesteld kunnen zijn, maar ik denk dat als je te lang wacht het alleen erger wordt. Zeg alvast van te voren hoeveel spijt je hebt en vertel het meisje die ziek was dat het je spijt en het echt als grapje bedoeld was, dat begrijpt ze echt wel. Je kan dan ook vertellen aan je ouders dat je je excuses al hebt aangeboden! Succeess (:

Reageer