Vraag

Probleempje

  • 31 January 2019
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge +2
Hallo allemaal
Zoals ik al al in een andere topic heb gezegd ben ik bang voor mijn mentor ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb 2 opties bedacht:
1. Ontlopen
2. Met haar gaan praten
Optie 1: ik vind dit zelf de beste optie en doe het ook maar daar los ik het probleem niet mee op en als er een keer wat gebeurt op school of thuis moet ik toch naar mijn mentor toe.
Optie 2: als ik voor deze optie kies doe ik het op maandag want dan heb ik toch mentor uur, maar ik ben bang dat als ik aan mijn vriendin vertel dat ik er met haar over ga praten en de mentor dan vraagt wie haar wilt spreken ik mijn vinger niet durf op te steken. Help me ik weet echt niet meer wat ik nou moet doen met de mentor praten durf ik niet en haar ontlopen is eigenlijk geen goede optie. Srr voor de lange topic

3 reacties

Heb je vrienden of een vertrouwenspersoon waarmee je kan praten? Je lijkt met iets te zitten, en vaak lucht het op om dat met iemand te delen. Voor en anoniem gesprekje kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Badge +2
Hey @Kenshin

Wat je zegt klopt ik vind het eng wat ze over me denkt ( denk ik ) op je vraag of ik iets liever voor mezelf houd of dat ik me niet goed voel bij haar is het antwoordt beide.

Ik heb geen andere mentor in gedachte. Bedankt voor je reactie en begrip en bedankt voor de moeite die je hier voor nam.
Hey Femke0912

Na je vorige topic over je mentor te hebben doorgelezen, begrijp ik dat je bang bent voor wat je mentor van je vindt. Is er iets specifiek wat je liever voor jezelf houdt, of voel je je niet goed bij haar?

Het kan dat sommige mensen elkaar niet liggen. Als je liever niet met je mentor praat, en eventueel met een andere leraar, mag je dat gerust aangeven. Heb je een leraar in gedachten waarbij je je goed voelt?

Groetjes
Kenshin

Reageer