Vraag

Prank op school!


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik wil graag weten of jullie dit grappig vinden?

Ik en mijn vrienden hebben dus een prank op school gedaan. We hebben als eerste om geroepen 'Jullie gaan allemaal dood' (als grap)  toen deed een iemand alle lichten in de school uit en hebben we in de speaker geluiden afgespeeld van gillende mensen. Ondertussen waren de docenten al bezig met ons zoeken. Toen hebben een paar mensen alle tafels en stoelen omgegooid. Toen deden we het licht weer aan. Ook hebben we alle lessen verstoort door naar binnen te rennen. We hebben ook een paar dingen kapot gemaakt. We hebben de hele school dus gehinderd. We vonden dat wel grappig. Vinden jullie dat ook grappig? We zijn wel gepakt door de docenten en nu geschorst. Was het wel waard vind ik.


49 reacties

we hebben wel alles in de school moeten schoonmaken maar dat was echt heel grappig 

Ik ben het eens met @Mimo  ik vraag me ook af waarom je hier vraagt wat we vinden als je er zo " chill"  over doet. Ook over mes dragen en dat soort totaal on-stoere dingen. Sorry maar nee ik vind deze uitlatingen echt niet stoer maken ook geen indruk op mij. En dat je school je niet straft omdat er bekenden in het bestuur zitten geloof ik niet. Dan zou de school eens bezocht moeten worden door de inspectie want dat deugt niet. Zo werkt het ook niet. Maarja als iemand dit stoer en chill vind kijk ik qua leuke jongens liever een deurtje verder. Ik vind het namelijk totaal niet cool of chill of stoer. Sorry.

Sanny

@Sanny Oh, 

 

Dat is niet echt wat ik bedoelde. Ik weet niet of je dit op het forum mag zeggen maar ik neem het risico niet. Vanwege mijn geloof is er een soortvan dingetje. Op onze school zijn er gewoon chille leuke docenten en wat strengere. We zijn er wel voor gestraft. Niet perse heel leuk. Mes is eigenlijk een beetje niet altijd bij me. Alleen als ik me echt bedreigd voel. En verder die hele schorsing zijn verschillende meningen over. 

Maar ik heb het brein niet om dit uit te leggen het is 12 uur.

Mijn hersenen zijn al gaan slapen ik moet ook maar is

oh nee ze zijn weer vuurwerk aan het afsteken

Ik ben het eens met @Mimo  ik vraag me ook af waarom je hier vraagt wat we vinden als je er zo " chill"  over doet. Ook over mes dragen en dat soort totaal on-stoere dingen. Sorry maar nee ik vind deze uitlatingen echt niet stoer maken ook geen indruk op mij. En dat je school je niet straft omdat er bekenden in het bestuur zitten geloof ik niet. Dan zou de school eens bezocht moeten worden door de inspectie want dat deugt niet. Zo werkt het ook niet. Maarja als iemand dit stoer en chill vind kijk ik qua leuke jongens liever een deurtje verder. Ik vind het namelijk totaal niet cool of chill of stoer. Sorry.

Sanny

Precies dat! Sowieso ben je een sneuneus als je shit gaat gebruiken op school.  Ik heb dan geen geloof maar ik weet wel wat respect is. 

Wat dan? Als jullie dan meningen hebben hoor ik het graag! Ik probeer alles. (trouwens, ze zijn nog steeds bezig met vuurwerk en het is april)

Kijk, volgens mij ben je gewoon nog jong.  Iig jonger dan ik.  Ik vind jongens die drank,  of drugs gebruiken op school sowieso sneu. Daarbij kan je natuurijk best een grap uithalen die in je hoofd leuker lijkt dan in het echt.  Maar als je er dan op wordt aangesproken en staf krijgt moet je niet zo stoer gaan doen, van boeit niks.  Ik ga gewoon chillen en zo. En als ik nog meer problemen krijg dan schakel ik gewoon de papas van mijn vriendjes in blah blah. De meeste meisjes houden gewoon niet van dat gedrag. Ik in ieder geval niet. 

@Mimo Oké drugs zijn niet heel gebruikelijk voor mij. Drank doe ik niet als ik snel nadenk tenminste. School is nog een dingetje ik vind het in ieder geval wel heel leuk. Ik haal ook gewoon goede cijfers. Dat is ook nog wel een dingetje. Maar daar maak ik andere keer een topic over.

en die mensen moeten nu echt stoppen met dat vuurwerk ik wil slapen

@Mimo  ik ook niet en aanvullend dan vind ik  jongens hier stoer die wèl toegeven dat ze fout zaten en straf kregen en daar van leerden. Wees gewoon een leuke jongen je hebt al dat stoere van wapens en drugs innemen en vechten niet nodig ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Be nice be yourself. Dan maak je pas indruk en dat is veel stoerder ;)  lekker slapen !

Sanny 

@Sanny Ja, foute vrienden misschien???

en als dat vuurwerk nu niet stopt haal ik will smith

@Mimo  ik ook niet en aanvullend dan vind ik  jongens hier stoer die wèl toegeven dat ze fout zaten en straf kregen en daar van leerden. Wees gewoon een leuke jongen je hebt al dat stoere van wapens en drugs innemen en vechten niet nodig ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Be nice be yourself. Dan maak je pas indruk en dat is veel stoerder ;)  lekker slapen !

Sanny 

Inderdaad dat bedoel ik ook. Ik heb ook wel eens een grap gemaakt die ik heel grappig vond maar achteraf gewoon echt niet leuk was.  Zeg gewoon sorry en wees geen kl**tzak.

die veroorzaakt nog hardere knallen dan dat vuurwerk

@Mimo ik ben wel een kl**tzak ja dat is waar

kennen jullie die ene grap over hoe je alle joodse feesten kan smaenvatten?

@Mimo ik ben wel een kl**tzak ja dat is waar

Ja ik zou daar dus niet zo trots op zijn.  Maar het is nog niet te laat hoor.... je kan er gewoon mee stoppen ;)

kennen jullie die ene grap over hoe je alle joodse feesten kan smaenvatten?

Nou vertel.....

@Mimo ik zal proberen een lievere kl**tzak te zijn voor jullie :)

@Mimo Dus,

 

They try to kill us, We win, We eat

Wij hebben denk ik gewoon een heel ander gevoel voor humor. 

wat is mijn gevoel van humor? Ik vind het niet echt grappig wat we op school hebben gedaan 'kattenkwaad' meer

Reageer