Vraag

Plassen op school

  • 6 January 2019
  • 4 reacties
  • 1599 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik wil graag op school in een urinoir plassen maar ik weet niet hoe dat moet... moet.je dan alleen je gulp openritsen? En hoe zit het dan met je onderbroek?

4 reacties

Hi Jahhaaa,

je kunt je gulp open ritsen en dan je piemel uit je broek halen. Volgens mij hebben de meeste jongens geen gulp in hun onderbroek (mijn twin en ik doen fotoshoots o.a. voor onderbroeken en die hebben bijna nooit een gulp, maar kan wel natuurlijk en dan kun je je piemel ook door die gulp doen, wel een beetje gedoe, maar ok), dus dan duw je je hele onderbroek met je vingers van je ene hand aan de voorkant een beetje naar beneden en dan pak je je piemel beet met je vingers van je andere hand en die “trek” je dan over je onderbroek naar buiten, zeg maar.

Dan je piemel beethouden en een beetje richten in de pisbak en als je klaar bent ff een beetje “slingeren” met je piemel of even “op en neer gaan” met je vingers over je piemel om de laatste druppels eruit te duwen, soort van. Anders heb je kans dat de laatste druppels gelijk voor een natte plek in je onderbroek zorgen.

Ik doe meestal niet alleen mijn gulp open, maar ook het knoopje van mijn jeans los en dan doe ik met mijn linkerhand mijn boxer naar beneden en dan haal ik met mijn rechterhand mijn hele piemel en ballen eruit en dan ga ik plassen. Dan drukt mijn boxer niet op mijn piemel en dat vind ik lekkerder plassen. Omdat ik nogal een lange voorhuid heb, doe ik die voor het plassen naar beneden, zodat je mijn eikel met plasgaatje kan zien. Anders vliegt mijn plas alle kanten op en kan ik niet goed richten. Dus ja, kijk maar wat jij lekkerder vindt en wat handig is.

Btw het maakt mij niet uit als andere jongen dan naar mijn piemel kijken, maar als je dat vervelend vindt zou ik alleen je piemel uit je gulp halen en dan zien ze er niet zo veel van.

Maar, ff een vraagje, hoe plas je dan nu thuis enzo, als je in een wc hokje bent?
Kleed je je dan uit, dus broek en onderbroek naar beneden en dan staand plassen of ga je zitten of wat?

Tip:
je kunt thuis natuurlijk oefenen alsof je in een urinoir plast door staand voor de wc thuis een keertje te gaan plassen

Succes en ik hoor het wel.

Groetjes,
M&M’s

Oh ja, sommige jongens kunnen niet plassen als er iemand naast hen staat, dus ja, als jij dat ook hebt ben je niet de enige. Dus maak je daar geen zorgen om. Maakt mij niet uit, als ik moet plassen, dan moet ik plassen. Of ze nou staan te kijken of niet. Maar meestal is het alleen maar een idee dat ze staan te kijken en is het niet echt zo.

Je moet alleen de voorkant van je broek en onderbroek een beetje naar beneden doen

Hallo Jahhaaa :)

Je moet dan je broek en je onderbroek een beetje naar beneden doen en vervolgens je penis boven het urinoir houden en je shirt een beetje boven je penis zodat niemand daar je penis ziet want dat is dan best genant en dan gewoon pissen en daarna een paar keer je penis bewegen zodat alle pis eraf is en dan je penis weer in je onderbroek stoppen.

-Dr8gon99

Hoi

 

Broek los en penis eruit halen 

Reageer