hallo, ik zit in de 4e van vwo en sta 4 tekort. ik stond veel meer maar ik heb het opgehaald. ik vind leren ziek kut, en kan me gewoon niet motiveren. ik doe wel alsof ik leer. als ik nu 4en haal denken mijn ouders dat ik goed heb geleerd maar t niveau niet aankan. ik weet van mezelf dat ik dat easy aankan, en als t nu zou eindigen zou ik ook overgaan. mn ouders willen me nu op een andere school plaatsen, havo, wat met ik doen?
ik ga ze niet vertellen dat ik niet zoveel doe want dan worden ze heel boos
ouders bemoeien te veel
A
A
Misschien gewoon je best gaan doen? Als je weet dat je het kan, doe het dan. Leren is kut. Op HAVO moet je ook leren. Das ook kut. Je moet overal leren, behalve als je met gymnasium hersenen op VMBO zit. Dat is ons leven.
Waarom zou je je toekomst weggooien, alleen omdat je nu geen zin hebt om te leren? Dat is echt zonde.
Eerlijk zijn is altijd het best. Laat zien dat je het kan, of vertel het.
Gr. Pin
Waarom zou je je toekomst weggooien, alleen omdat je nu geen zin hebt om te leren? Dat is echt zonde.
Eerlijk zijn is altijd het best. Laat zien dat je het kan, of vertel het.
Gr. Pin
A
Misschien kun je een goed rooster maken om te leren?
A
Hoii
Zelf deed ik eerst de havo en nu doe ik mavo... Maar er ben er veel gelukkiger door geworden. Je hebt nu eenmaal doe mensen en denk mensen, kan jij toch niets aan doen dat jij misschien liever iets met je handen doet of liever een mbo opleiding. Er leiden verschillende wegen naar rome en het gaat erom dat je gelukkig ben, dus je gooit absoluut niet je toekomst weg, want er is veel vraag naar mbo'ers, omdat iedereen maar de universiteit wilt doen.
Zelf deed ik eerst de havo en nu doe ik mavo... Maar er ben er veel gelukkiger door geworden. Je hebt nu eenmaal doe mensen en denk mensen, kan jij toch niets aan doen dat jij misschien liever iets met je handen doet of liever een mbo opleiding. Er leiden verschillende wegen naar rome en het gaat erom dat je gelukkig ben, dus je gooit absoluut niet je toekomst weg, want er is veel vraag naar mbo'ers, omdat iedereen maar de universiteit wilt doen.
A
Srry voor de vele spelfouten ?
A
Je moet de talenten die je heb gebruiken! Je gaat zo ongelofelijk veel spijt kreigen later al je het nu verkloot!
A
Ik ben aan de late kant, maar wat voor mij altijd werkt: Vind je motivatie uit goede cijfers.
Ik heb ook vaak dipjes in mn leerwerk, maar als ik één keer een 8 haal kan ik er weer vol tegenaan.
Ik heb ook vaak dipjes in mn leerwerk, maar als ik één keer een 8 haal kan ik er weer vol tegenaan.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.