Ik ben eeg onzeker en word van me school afgezet waar ik nu zit omda het me nie is gelukt om diploma te halen sturen ze me ernu vanaf en mlet dus ander opleiding zoeken en mij leek het wel leuk om een sport opleiding te doen maar ik durf het niet omdat ik veelste dik ben ervolr vind ik . Ik ben 1.73 lang en weeg 67 kilo best wel erg zwaar en aangezien ik best wel veel sport vind ik het erg leuk . Maar ben gewoon niet geschikt en ben bamg dat me ouders me uit lachen als il dot zou zeggen ....
Omda ik nu dierverzorging had gekozen en da vind ik ool erg leuk maar heb geen zin om helemaal erg lang te voor reizen dusja en weet nie of kk bij juiste topic zit
Opleiding sport
A
A
Oja ik ben een meisje ala je het afvraagd
A
hoe oud ben je ???
A
17 jaar
A
en als je sport leuk vind fuck de rest dan. ik vind mijzelf erg dik maar ik ga op een opleiding om personal trainer te worden. want ik vind sporten echt heel leuk( lokaal vind ik de mcdonalds de jamin en domino's soms leuker):P.
A
je bmi is 22,4 er staat dat je gewicht erg goed bij lengte past.
A
heey
je gewicht en lengte is helemaal niks mis mee. bij mij op judo zit er een meisje van bijna 70kg dus er is helemaal niks mis mee.
en idd, fuck de rest! doe wat je leuk vind! het is jou leven! niemand kan dat kapot maken voor jou!
peace!
je gewicht en lengte is helemaal niks mis mee. bij mij op judo zit er een meisje van bijna 70kg dus er is helemaal niks mis mee.
en idd, fuck de rest! doe wat je leuk vind! het is jou leven! niemand kan dat kapot maken voor jou!
peace!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.