Vraag

Operatie moeder

  • 24 September 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Mijn moeder gaat over een paar weken geopereerd worden aan haar hart. Het is best een zwaar operatie waar het herstel lang duurt, namelijk minimaal 3 maanden.

Ik zit dit jaar in mijn examenjaar en heb het moeilijk met een paar vakken. Omdat ik twee oudere broers heb die nauwelijk thuid helpen, moet ik een groot deel van het huishouden thuis zelf doen. Ik weet echt niet hoe ik dit moet combineren met school, ik kan dit misschien vertellen aan mijn mentrix, maar ik weet niet of de school mij überhaupt kan helpen.

Weten jullie misschien wat ik het beste kan doen?

3 reacties

hey,
je kan het beste even naar je mentor gaan en dit aangeven zodat hij/zij weet dat er sws iets aan de hand is en ik denk dat zij dan vervolgstappen kunnen nemen zoals jou meer helpen met huiswerk en leren omdat je het thuis dan even zwaar heb, daarnaast weet hij dan dat jij misschien niet lekker in je vel zit en kan hier rekening mee houden
Hoi,

Het lijkt mij zeker wel een goed idee dit te melden bij jouw mentrix. Als jij door de situatie thuis niet goed voorbereid bent op je toets, kan daar rekening mee worden gehouden. Net als met huiswerk en andere opdrachten. Je kan bv meer tijd krijgen.

Verder lijkt het me gewoon fijn dat school ervan weet, voor begrip en steun, maar dat is aan jou.

Gr. Pin
Hoi Elif_02

Zoals Daan en Pin al zeggen lijkt het me slim om dit te melden bij je mentrix. Zodat jou docenten weten wat er speelt en er zo nodig rekening mee kunnen houden. Verder moet je het huishouden niet allee doen, jou broers moeten jou gewoon helpen, zeker in lastige tijden zoals dit. Ik hoop dat alles goed komt.

Lieve groetjes Piehelp

Reageer