Vraag

Oogcontact

  • 5 June 2019
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik zit al een halfjaar in een nieuwe klas. Er zit een jongen in die ik HAAT, dat is maar zacht uitgedrukt ook. Oordeel niet, lees eerst het verhaal af. In nederlands les was hij zijn schrift vergeten ik zei tegen hem ja das vervelend. Ik heb in dat half jaar nog nooit iets eerder tegen hem gezegd. Hij allemaal over mij praten. Sindsdien ben ik meer op hem ga letten. Hij kijkt mij in een les wel 6/7 X aan. Ik zit altijd met andere meisjes en hij kijkt alleen MIJ aan. Hij is niet op mij, hij roddelt over mij (denk ik). En ik ben spiritueel (niet oordelen aub) en ik kan achter zijn blik geen gevoelens achterhalen. Ik zat dus eerst te denken weet hij dat ik nu spiritueel ben of..? Is hij gewoon een enge jongen. Ughh ik weet het niet ik kan geen kant op met oplossingen en mijn vriendinnen weten het ook niet.

x

(alleen reageren als je een [direct] antwoord hebt)

1 reactie

Als je echt denkt dat hij veel naar je 'kijkt' kun je het een keer aan hem vragen en anders zou ik het gewoon negeren. Als hij naar jou wil kijken maakt het voor jou op zich niet heel veel uit en laat je het hem maar lekker doen zou ik zeggen.
Jonah

Reageer