Vraag

Ongelukje met gymleraar, nu super ongemakkelijk

  • 31 January 2020
  • 9 reacties
  • 985 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben Lis en ben 14 jaar. Ik zit op turnen en en me trainer daar is de zelfde man die ook de gymles geeft op me school. Tijdje terug bij turnen moest ik wat nieuws leren. En dan gebeurt het wel eens dat je valt. Die ene keer toen dat ik viel viel ik richting me trainer, Hij staat altijd in de buurt zodat die kan begeleiden of op te vangen als nodig is. Dat deed hij toen ook maar omdat het allemaal heel snel gaat ving hij mij een beetje ongemakkelijk op. Met zijn ene hand kon hij me goed opvangen alleen met zijn andere hand greep hij me vol mij me vagina en daardoor ging me turnpakje daar een beetje opzij en kwam hij met zijn hand echt tegen me vagina aan. Toen hij me neer had gezet snel alles weer goed doen natuurlijk.

We hebben na de training nog even over gehad en dat het een ongeluk was en dat begreep ik ook.  De gym op school daarna was echt super ongemakkelijk. Hij deed best wel raar, moest hem elke keer helpen bij zijn uitleg en dat soort dingen. Ook de turn lessen doet hij anders naar me. Hij appte me ook vandaag dat hij het jammer vond dat school had gestaakt gisteren zodat de gym les niet doorging maar hij was blij dat hij me morgen weer ziet bij de turn training.

Wat kan ik er aan doen zodat het niet meer zo ongemakkelijk is op school als ik hem zie? en natuurlijk ook op de trainingen. Was normaal super aardig man en wit dat het gewoon weer was als voor dat ongelukje. 

 


9 reacties

Hey Lis

 

Wat vervelend dat er een ongelukje gebeurde tijdens turnen. Ik kan me voorstellen dat jullie je momenteel wat ongemakkelijk voelen. 

 

Het zou kunnen dat je gymleraar met dat berichtje rond de staking bedoelde de ongemakkelijke sfeer te doen bedaren, door aan te geven dat hij nog steeds graag met je traint. Vermoedelijk zal met tijd de ongemakkelijkheid gaan liggen. Moest dat niet gebeuren, zou je je turnleraar hier rond aan kunnen spreken. Eventueel kan dat via een berichtje. Misschien zou een herbevestiging dat het eenvoudigweg een ongelukje was, je op je gemak kunnen stellen. 

 

Als je je ongemakkelijk voelt rond je gymleraar, zou je er eventueel voor kunnen zorgen dat er zo vaak mogelijk een vriend(in) in je bijzijn is. 

 

Gr. Kenshin

We hebben er toen gelijk over gepraat dat het ongeluk was en later ook nog wel een paar keer bevestigt. Het is nu al een tijdje terug en had er eigelijk wel vanuit gegaan dat het ongemakkelijke nu wel wat minder zou zijn maar lijkt wel erger geworden. Bij het turnen is hij er ook paar keer over begonnen uit het niks. Dan zeg ik altijd dat het een ongeluk was die we snel moeten vergeten, maar elke keer noemt hij het toch weer.

Het is wel een motivatie om bij turnen extra me best te doen om niet meer te vallen :)

We hebben er toen gelijk over gepraat dat het ongeluk was en later ook nog wel een paar keer bevestigt. Het is nu al een tijdje terug en had er eigelijk wel vanuit gegaan dat het ongemakkelijke nu wel wat minder zou zijn maar lijkt wel erger geworden. Bij het turnen is hij er ook paar keer over begonnen uit het niks. Dan zeg ik altijd dat het een ongeluk was die we snel moeten vergeten, maar elke keer noemt hij het toch weer.

Het is wel een motivatie om bij turnen extra me best te doen om niet meer te vallen :)

Heyy

Misschien moet je als hij er nog eens over begint het hem gewoon zeggen dat je er niet graag over praat, zal hij wel snappen denk ik.

Groetjes!

Kaas123

Ik denk dat hij zich of heel erg schuldig voelt of gewoon wil voorkomen dat ik het vertel ofzo.

Hij komt ook steeds op de app, Vanmiddag sturen hij nog een foto dat hij voor de spiegel stond en een sportschool waar hij zijn buikspieren liet zien. Zijn berichtje erbij was dat hij vroeg of ik nog me oefeningen deed voor het turnen want normaal hebben we zaterdag training maar die ging niet door dus ik had gezegt dat ik thuis wat oefeningen ging doen. Toen ik berichtje van hem kreeg was ik daar ook mee bezig en stuurden een zelfde soort foto terug. 

Dit was voor het eerst dat het niet super ongemakkelijk was. Hopelijk is dit het beging dat we weer normaal kunnen doen. 

Wisselden jullie voor het incident ook al foto’s uit? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik foto’s zou uitwisselen met bv. mijn yogaleraar. Hebben jullie een vrij vriendschappelijke band?

 

Gr. Kenshin

Nee dat niet, dan appte hij alleen informatie voor turn training of voor een wedstrijd. Dat hij hij nu gewoon berichtjes stuurt is daarna gekomen. En ik stuurden een foto terug omdat ik dacht dat hij dan misschien inziet dat ik er niet meer mee bezig ben zodat hij zich niet rot hoeft te voelen. Later stuurde hij nog een foto dat hij klaar was met trainen, ik heb hem toen ook nog een foto gestuurd dat ik ook klaar was. We hebben daarna nog wat zitten appe over het trainen en wat goede oefeningen zijn.

Zolang het bij onschuldige foto’s en training-gerelateerde onderwerpen blijft, lijkt het me ok. Wie weet zorgen die berichtjes er zelfs voor dat de ongemakkelijke sfeer tussen jullie stilaan gaat liggen. Echter zou ik geen ‘intiemere’ foto’s of berichten uitwisselen, aangezien deze man tenslotte je leraar blijft. 

 

Gr. Kenshin

Waren wel onschuldige fotos. Hij stuurde alleen de laatste een foto zonder tshirt om zijn spieren te laten zien. Mijn fotos waren allebij in me sport kleding, alleen me buik was tezien.  was gistere wel gezellig met hem appe. Dinsdag heb ik weer gym dus ben benieuwt hoe het gaat.

Goed. Houd het maar bij een gezonde leraar-leerling band. Het versturen van appjes en dergelijke zorgt er vast voor dat jullie spoedig over de ongemakkelijke sfeer heen geraken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer