Vraag

Oneven meiden in de klas

  • 13 September 2018
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb een probleem waar ik me wel wat voor schaam , ik zit in een klas met 5 meiden (waarvan een ik) en als we elke keer tweetallen moeten maken zijn al 4 meiden klaar met het maken van tweetallen en ben ik dus altijd het enigste meisje die met een jonge moet samenwerken en dat vind ik NIET leuk zelfs spreek ik dit onderwerp mett niemand kan ieman aub. Helpen pleaseee

6 reacties

Kill ik ken het maar bij mij was t erger het was een even aantal maar de meiden zouden zo zeuren of ze met ze drien mochten (dus ik alsnog aleen) ja dit doet even pijn maar uiteindelijk raak je er aan gewend. Wat bij mij de enige oplossing was was naar speciaal onderweis gaan wand daar doet iedereen op de een of andere manier normaal❤️ ik heb daarvoor al 5 schoolen gehad dus ik ben niet aan 't overdrijven hier. Ik werd dan ook gepest door die kinderen dus ja... Maar voor jou zou ik zeggen ga lekker met de jongens om vinden hun gezellig vind jij gezellig gewoon cill jongens zijn zoizo makelijker dan meisjes in de omgang. Dagiess suc6❤️
Mensen vinden mij eng
(a)hoy!,

Ik herken dit probleem, niet bij mezelf maar ik heb het om eerlijk te zijn wel eens gedaan bij andere.
Wat ik altijd deed om dit te voorkomen is gewoon 1 van die meiden optijd en snel vragen of je samen wilt werken.
Natuurlijk is dat ook jammer voor die andere (:() want die moet dan alleen, maar misschien vind die persoon het juist leuk om eens met iemand anders te gaan.

Je zou het zoals boven mij vaak gesuggesteerd wordt het aan je mentor kunnen vragen (of aan de docent waarvan je les krijgt) of hij het er met hun over wilt hebben?
Ik stel me er dit van bij voor:' Beste kinderen, Ik merk erg op dat jullie vaak met dezelfde personen gaan en dat is en niet leuk voor de ander en het maakt het minder interessant dus maken jullie maar vandaag andere groepjes.'
Klinkt best goed toch?
Of moet er iets bij?

Je zou het ook met die meisjes zelf kunnen bespreken, eerlijkheid lost gewoon soms zelf dingen op.
Misschien hadden die meisjes het niet door dat ze dat steeds deden, en vaak zijn mensen begripvoller dan je denkt.

Of misschien gewoon eens opstappen en tegen je docent zeggen ( mogen we ook met z'n 3tjes werken?! als je je docent lief aankijkt mag het meestal heus wel)

Daarnaast zijn en best een hoop aardige jongens op deze aardbol dus vast ook in jou klas, misschien is die ene niet leuk maar misschien de volgende wel.

Blijf positief, het gaat immers maar om samenwerken, in de pauze kan je lekker wel met je vrienden zitten!

- Hopelijk heb ik een beetje je probleem opgelost. -

Succes!
In ieder geval krijg je altijd een internet knuffel van mij 😳.
Groetjes van Maii.

:P:);)

,
Je kan misschien aan je mentor vragen of je een 3 tal mag vormen. En dan kan je uitleggen dat je het niet fijn vindt om elke keer met een jongen de opdracht te doen. Ik denk dat die jongen het zelf ook wel een beetje beu is om elke keer met een meisje een opdracht te moeten doen.

^
Future
Maar omdat ze naast elkaar zitten 2 voor 2 achter en ik dus naast hebben ze eigenlijk binne 3 seconde al een 2tal groep
Misschien kun je het tegen je mentor zeggen. Dan kun je misschien naast een ander meisje zitten, en dan kun je, als je weer eens een project ofzo moet doen, heel snel aan haar vragen of ze samen wilt. Want dan zit je naast haar.
Misschien heb je hier wat aan?
Pipje123

Reageer