Niet goed in mijn vel

  • 9 February 2019
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Badge
Ik had laatst ruzie met een vriendin ( L ) wat heel veel mensen tegen me op had gezet. Ik had daar niet zo’n groot probleem mee omdat ik nog mijn andere vriendinnen had waar ik me goed bij voelde. Ik merk dat ze heel raar doen tegen me als dr ook maar een dingetje mis gaat, bijvoorbeeld: een vriendin ( K )had haar haar geknipt en stuurde foto’s in een groepsapp ik had even niet gereageerd en ze werd gelijk boos! Of vandaag was ik met 2 vriendinnen gezellig de stad in ( 2 goeie die helaas niet bij me op school zitten) opeens krijg ik berichten dat ik fake ben en dat ik alleen vriendinnen met ze ben om ze later weet te laten vallen. Er is een vriendin ( C) in mijn vriendinnengroep die gewoon heel leuk is en ik het heel gezellig mee heb maar mijn andere vriendin ( K )vind dat nooit leuk. Andere meisjes in mijn klas zijn aardig maar ga ik nooit vaak mee om, ik wil gwn niet alleen zijn op school maar ben bang dat dat wel gaat gebeuren. Tips?

2 reacties

Hi, Ik ben Roos. Ik heb ongeveer hetzelfde als jou nu en ik heb ook nog maar een paar meiden waarmee ik omga. Wees lief tegen ze en probeer het rustig te houden. Maar wat helaas gebeurt is dat vrienden komen en gaan. Ik snap dat het vervelend is maar iedereen heeft er af en toe last van. Vrienden verliezen is heel jammer maar ik verzeker je dat er weer nieuwe vrienden komen en dat je met hun ook lol gaat trappen. Maar zolang dat nog niet gebeurt geniet met je vrienden en wees extra lief. En je bent nooit alleen want je kan me altijd een berichtje sturen.
😊
Hoi

Zoals Roosjuh2 zei, kan het gebeuren dat vriendschappen niet meer hetzelfde zijn als vroeger. Met praten valt er vaak veel uit te klaren, maar soms is het goed om afstand te doen van mensen die je weleens kwetsen.

Je zou kunnen proberen om vaker met aardige meisjes uit je klas om te gaan. Denk je dat je vaker met ze zou willen praten, of de pauzes met hen zou willen doorbrengen? Misschien komen daar wel goede vriendschappen uit.

Groetjes
Kenshin

Reageer