morgen moet een busgenootje naar school

  • 1 April 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi allemaal ik ben morgen vrij en ik word door een taxi naar school gebracht altijd en ik zit met 5 andere  kinderen meestal in de bus en 2 Busgenootjes die bij mij in de bus zitten die zitten op de middelbare school en die gaan niet tegelijk naar school de ene gaat 2 dagen naar school en de andere 3 dagen en dan de volgende week gaan ze wisselen dan gaat de ene 2 dagen naar school en de andere 3 dagen naar school maar moet eentje naar school morgen en de ander niet ik en 2 kinderen hoeven niet naar school en de andere die op de middelbare school op zit die ging deze week 2 dagen hoeft ook niet naar school en de andere die 3 dagen  naar school gaat moet wel naar school!  Dat is toch raar?!


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

heyy,

ik vind het een beetje lastig om op te maken wat je hier mee bedoeld maar ik neem aan dat die busgenootjes van jou het zelfde school schema hebben als ik, de ene week gaat groep A op maandag woensdag en vrijdag naar school en die week gaat groep B op dinsdag en donderdag naar school, en dat wisselt dan per week, waneer groep A op school is blijft groep B thuis, zo zijn er maar 50% van de leerlingen op school wat dus zordt dat de klassen makelijker zijn te handelen volgens de corona maatregelen want je moet afstand houden, wat wij wel hebben is dat we op de dagen dat we thuis zijn online les hebben, je kan vragen of die busgenootjes dat ook hebben!

kuzz

Reageer