moeite met alles op school

• 13 June 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heey,
ik doe havo/vwo en zit in de 1e
in het begin van het jaar was ik aan het verhuizen en moest ik de eerste 3 maanden 2 uur reiden om naar school te gaan waardoor ik een grote achterstand opbouwde doordat ik te weinig tijd had om te leren.
ik ben in de 3e periode van 4 onvoldoendes naar 2 gegaan.
nu zak ik weer naar de 4 onvoldoendes omdat ik teveel stress tijdens de toetsen. het is al bekend dat ik faalangst heb, hierover heb ik al veel gepraat met docenten op school maar niks helpt. iemand tips?

2 reacties

Probeer het werk wat meer te verdelen, dat werkt altijd. Begin bijvoorbeeld niet een week maar twee weken van te voren al met je toetsen, dit verlicht de stress. Ook is het misschien slim om huiswerkbegeleiding te nemen, veel scholen bieden dit intern aan. vraag er ns naar bij je mentor 🙂
Probeer het werk wat meer te verdelen, dat werkt altijd. Begin bijvoorbeeld niet een week maar twee weken van te voren al met je toetsen, dit verlicht de stress. Ook is het misschien slim om huiswerkbegeleiding te nemen, veel scholen bieden dit intern aan. vraag er ns naar bij je mentor :) op het moment heb ik iedere dag 2 uur extra huiswerkbegeleiding maar bedankt voor de tips!

Reageer