mijn toekomst

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hai,

ik en mijn vader zaten dus te praten over mijn cijfers omdat ze niet echt omhoog gingen, hij zei ook wat ik later zou willen doen. En ik weet het TOTAAL niet wat ik zou willen doen ik vind scheikunde en engels best leuk/interessant maar ik kan niet zo heel veel met die vakken op de mavo. Heeft iemand tips ofso?


3 reacties

Heey! 
 

het is helemaal niet erg dat je nog niet weet wat je later wilt gaan doen. Ik zit zelf in mavo vier, en een vriendin van mij wist het pas een paar weken geleden. Over je vakkenkeuze, het maakt voor je vervolgopleiding(bijna nooit) uit in wat voor vakken je examen doet. Maar als je bijvoorbeeld iets in de economie wilt gaan doen(bijvoorbeeld), is het wel handig als je economie in je pakket hebt. Weet je het oprecht nog niet, dan zou ik het breed houden, zodat je nog alle kanten op kunt. Dus in het kort:

  • het maakt niet uit welke vakken je kiest, al is het wel handig dat je voldoende voor die vakken staat, dan heb je je in het examenjaar wel makkelijker. 
  • wat betreft je vervolgopleiding: dat komt wel, geloof me 

succes er nog mee!

 

 

Badge

Thanks!

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

Probeer eens een technische beroep, is veel vraag naar en weinig mensen die het willen.

Mijn neef liep stage bij de spoorwegen kon na zijn stage en examen , als hij zijn diploma heeft gehaald

gelijk aan het werk daar.

Reageer