mijn taxi heeft me laten staan

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7

hoi, ik moet altijd met de taxi naar school en terug, maar vandaag moest ik eigenlijk ook terug met de taxi en toen ging ik in de taxi zitten waar mijn vaste groepje in zat en toen kwam de taxichauffeur en die zei dat ik niet in de lijst stond. en toen ging ze bellen met het taxibedrijf en toen mocht ze me wel naar huis brengen maar ik voelde me er gewoon echt niet fijn bij. en oen heb ik mijn moeder gebeld en die zei dat ze me wel kon komen halen en toen heb ik tegen de taxichauffeur gezegd dat ik opgehaald werd door mijn moeder en dus niet mee ging. en toen ben ik uitgestapt. maar heb ik nu het juiste gedaan?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Als het voor jou goed voelt heb je het juiste gedaan. Maar eigenlijk heeft de chauffeur je niet laten staan maar heb je er zelf voor gekozen om niet mee te gaan.

Dat je niet op de lijst stond was waarschijnlijk gewoon een foutje. De chauffeur heeft het nog netjes opgelost door te bellen. Als het nog een keer gebeurd zou ik gewoon lekker met de taxi mee gaan. Snap  wel dat het raar is dat je niet op de lijst staat. Vooral omdat het je vaste groep is.

Reputatie 7
Badge +19

beide opties hadden goed geweest denk ik. Maar het is goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en je moeder je hebt laten ophalen. 

beter eerder  zeggen moeder kom ophalen

Reageer