Vraag

Mijn docent bedreigt me om te lezen

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

hallo, mijn docent bedreigt me om te lezen. En daarmee praat ik gewoon om normale boeken. Mijn docent vind dat ik meer in mijn vrije tijd zou moeten lezen en bedreigt me daarbij dat ze alles wat me lief is zou afpakken. Ik weet niet of mijn docent hier serieus over is of niet, maar ze heeft wel een half uur lang me geĆÆntimideerd om te gaan lezen. Ik durf er niet met iemand over te praten omdat ik bang ben dat mijn docent er dan achter komt en iets slechts doet.Ā Wat moet ik doen???Ā 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

probeer inderdaad tegen je mentor te praten of misschien tegen een vriend of familielid die je heel erg vertrouwd? Ik hoop dat mijn reactie een beetje ok is

Reputatie 7
Badge +19

ik vind dit heel raar van je docent. Docenten willen vaak wel dat kinderen lezen thuis, maar daar hebben ze geen controle over in the end. Jouw docent laat wel heel erg blijken dat zij het belangrijk vindt. Je mag hier wel over praten met iemand die je vertrouwd. Je docent zal je wss niks aan doen want dat mag natuurlijk ook helemaal niet.

Reputatie 7
Badge +17

Wel raar van je docent om dat zo te zeggen. Dat had ze ook anders kunnen doen. Ik denk niet dat ze je echt iets aan gaat doen hoor.

Zeg tegen je docent dat je je er niet prettig bij voelde. Of je kunt het melden bij mentor als je dat prettiger vindt.

Reageer