LERAREN WORDEN ONTSLAGEN HELP!!
A
Heej, ik zit op dit moment in de eerste en ik ga volgend jaar naar de tweede, wij hebben op school een soort regeling zodat je zo lang als het mogelijk is dezelfde leraar krijgt voor een vak... nu is mijn probleem ALLE LEUKE EN AARDIGE DOCENTEN WORDEN ONTSLAGEN, EN DEGENE DIE ÜBERHAUPT NIKS VATSOENLIJK KUNNEN UITLEGGEN MOGEN BLIJVEN.. (Srry voor caps ?) Maar ik zit hier best mee.. even een klein voorbeeld ik heb best veel moeite met Geschiedenis maar ik haalde wel oké cijfers opzich en onze leraar is de fijnste leraar hij is 26 jaar en hij snapt ons gewoon.. in het midden van het schooljaar had hij z'n knie geblesseerd door voetbal en toen kregen we een soort invaller (wel een echte leraar op onze school btw) en mijn cijfers schoten omlaag en toen hij terugkwam werden ze weer normaal maar nu worden hij en zo'n beetje alle leuke leraren ontslagen.. hoe pak ik dit aan?
A
Hey,
Je kan hier helaas niks tegen doen.
Wat jammer dat hij weg moet bij ons op school worden ook de helft van de docenten ontslagen.
Maar misschien krijg je volgend jaarhelft weer zo'n goede geschiedenis docent.
Fijne vakantie alvast.
Xxx Sissi
Je kan hier helaas niks tegen doen.
Wat jammer dat hij weg moet bij ons op school worden ook de helft van de docenten ontslagen.
Maar misschien krijg je volgend jaarhelft weer zo'n goede geschiedenis docent.
Fijne vakantie alvast.
Xxx Sissi
A
@Sissi bedankt voor het reageren, ik snap hoe je hier over denkt en ik mag natuurlijk geen vooroordelen hebben over mensen maar al onze geschiedenis docenten zijn net zo stoffig als de boeken waar ze uit lezen, je kunt natuurlijk nooit weten hoe iemand is maar een meisje uit de 2de waar ik vriendinnen mee ben al vanaf de basisschool heeft alle geschiedenis docenten behalve mijn aardige docent al gehad en ze kon geen oog openhouden tijdens de les..
Fingers crossed dat ze een beetje overdreef ?
Fingers crossed dat ze een beetje overdreef ?
A
Waarom ze zoveel docenten heeft gehad is ivm vaak ziek zijn enz. wat je vaker ziet bij oudere mensen
A
Je kunt zelf niets aan de docenten doen, maar begrijp je de stof niet (zo goed) als je het zelf doorneemt?
A
Heej, ik snap de stof vaak wel maar op mijn school moet je bij veel vakken ook inzicht hebben dus dingen die je weet, hij kon inzicht vragen altijd heel goed uitleggen en hij behandelt ook veel inzichtvragen in de les zodat je ongeveer weet wat je kan verwachten in een toets maar bij de inval deden we niets anders in een les dan lezen en opdrachten maken, bij de volgende toets had ik bijna alle leervragen goed maar de inzichtvragen fout ?
A
Dingen die je al weet over het onderwerp*
A
Hoi,
Dat is idd erg vervelend. Bij mij op school heb ik nu ook heeeeeel veel leuke docenten niet meer omdat ik naar de bovenbouw ga en die docenten daar geen les mogen geven.
Docenten hebben idd invloed op je cijfers. Ik had in de 1e een docente die was echt slecht. In de 2e had ik een andere en bij haar haalde ik gewoon een 2 punten hoger gemiddelde.
Focus je op je leuke klasgenoten, dan vallen je docenten weer een beetje mee!
Gr. Pin
Dat is idd erg vervelend. Bij mij op school heb ik nu ook heeeeeel veel leuke docenten niet meer omdat ik naar de bovenbouw ga en die docenten daar geen les mogen geven.
Docenten hebben idd invloed op je cijfers. Ik had in de 1e een docente die was echt slecht. In de 2e had ik een andere en bij haar haalde ik gewoon een 2 punten hoger gemiddelde.
Focus je op je leuke klasgenoten, dan vallen je docenten weer een beetje mee!
Gr. Pin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.