Vraag

leerplicht

  • 12 March 2018
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet her echt even niet meer... de laatste tikd zit ik niet zo lekker in mijn vel ik ben nooit echt een ochtendmens geweest en daardoor spijbelde ik altijd het eerste 2 uur ofzo en verder heb ik last van een depressie ik heb gewoon geen motivatie voor helemaal niks en daardoor kwam ik ook best wel vaak te laat en vandaag heeft mijn mentor dus verteld dat ik een gesprek moet met de leerplicht ofzo en dat ik tijdens de les uit de klas word gehaald voor een gesprek en nu heb ik een briefje gekregen met mijn absenties en die mort mijn moeder onderteken en im wil echt niet dat ze erachter komt. Want ze is de laatste tijd al best wel vaak gestresst en ze werkt best wel veel waardoor ik veel alleen ben thuis en minn vader zie ik toch nooit meer heb ik ook geen behoeft aan. E we zouden deze meivakantie lekker een weekje weg gaan en ik ben bang als ze die brief ziet ofzo dat ze besluit om niet meer te gaan maar geloof me ik heb het gewoon nodug om even weg te gaan even weg van al deze troep hier. Maar goed ik ben dus echt super bang voor de reactie van mn moeder. En ik zat er nog te denken om een neppe handtekening te zetten maar k ben bang dat daar schter komen. En wat gaat die persoon van de leerplicht met me bespreken? En wat moet im zeggen ik ben nooit eerder in aanraking geweest met de leerplicht. Jeetje waarom verplichten ze ons om naar sxhool te gaan geen wonder dat pubers geen motivatie hebben we zijn niet genoeg ontwikkeld om in te zien wat goed en fout is. Daarom experimenteren we juist... ik ben gewoon
zo bang wat moet ik hiermee krijg je bij de eerste keer al gelijk een boete Ofzo? Ik hoop dat ze het gewoon vergeten over die brief maarja dat gebeurt natuurlijk nooit ik ga hierna ook niet meer spijbelen en proberen niet te laat te komen want ik ben exht ontzettend bang wat moet ik hiermee wat gaan ze zeggen op die gesprsk en gaan ze mn moeder erbij betrekken?

1 reactie

"Jeetje waarom verplichten ze ons om naar sxhool te gaan"
😕.........
Voor zover ik mij herinner waren de kolenmijnen en de weefgetouwen niet echt leuk noch kindvriendelijk, dus vandaar.

Het lijkt mij wel verstandig om dit met jouw moeder te delen.
De waarheid duurt nou eenmaal het langst en ze wordt mogelijk bozer als je het uitstelt.

Reageer