Lage cijfers, veel stress

  • 24 May 2023
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties

Hoi

Ik heb voor het laatst niks anders dan lage cijfers gehad, eerst ging het nog goed en nu keldert het allemaal omlaag, en dat betekent dat ik dan misschien een geheel schooljaar opnieuw moet doen, ik ben hierdoor erg diep geraakt en het is voor mij heel lastig om weer op het juiste pad te zitten

Daarbovenop heb ik ook nog constant heel veel huiswerk die ik allemaal nooit op tijd kan maken vanwege toetsen, werkstukken, etc.

Ik ben hierdoor erg gestresst en het is voor mij echt heel rot

 

Dankje voor het lezen

 

Gr. Baku


7 reacties

Ja dat is vervelend.  Als je eenmaal achter de feiten aan hobbelt krijg je het vak niet meer opgelost. Als je dit met je mentor bespreekt kan die je misschien een beetje helpen.  Succes. 

Als je het niet trekt kun je dat toch aangeven bij je mentor? Een schooljaar overdoen hoeft dan waarschijnlijk helemaal niet want meestal kan een school je ook een niveau lager plaatsten, dus bijv. van havo naar mavo. 

Badge

neem misschien bijles

dat helpte mij!

Reputatie 3
Badge +1

hallo, wat stom!

ik zit er ook middenin, maar strijden!

we komen er wel!! 

nooit vergeten om ook tijd voor jezelf te nemen, t kan gewoon ook zo zijn dat je niet op t goede niveau zit enzo ook he.

maar als je geen self time neemt dan zit je hoofd straks zooooo vol dat helemaal niets meer past, dus goed opletten.

zelfs de helft van de kinderen blijven zitten, dus het is helemaal niet erg! echt niet. het komt allemaal wel goed.

sterkte, zet m op!!

Mijn aanrader is misschien huiswerkbegeleiding ze kunnen je daar goed op weg helpen met plannen en je huiswerk en leren. en daarbij heb je na school nog tijd over. maar het is het belangrijkst dat jij over wil gaan en in jezelf geloofd. Uiteindelijk kom je er wel. ook als je niet overgaat is dat oké als je je best maar doet. 

Reputatie 4
Badge +3

ik had prc hetzelfde als ik jou was zou ik zsm het melden bij docenten en je ouders , als het je te veel word dan is het te veel en dan kan je nog begrip krijgen er een mee overgaan :))

Reputatie 7
Badge +9

Misschien in de les als je de uitleg al begrijpt alvast beginnen met huiswerk dan heb je minder thuis en misschien kan je als je spieken bij toetsen

Reageer