Vraag

Klaar met school

  • 8 July 2018
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben sinds een week klaar met deze school en ga na de zomervakantie doorleren . Maar nou had ik dit jaar zo,n lieve mentor enzo ik wist heel veel over haar prive zegmaar en apte haar besr wel vaak niet over schoolzaken . Toen ik afscheid van haar moest nemen vond ze het zelf ook heel erg ze zei ik kan het gewoon niet beseffen dat je van school gaat ik heb het gevoel alsof je na de zomervakantie terug komt. Ze stond met tranen in haar ogen ik ook ze zegt ook kom maar vaak langs ook heeft ze me uitgenodigd bij haar thuis .wat kan ik doen moet ik haar loslaten of gewoon contact blijven houden ? Want ik voel me een soort van depressief nu ik haar nier meer zie en zie niks meer wat leuk in het leven is m

3 reacties

Ik zou gwn contact houden zoveel je wilt, misch voel je wel wat voor haar...
Je kan heus contact met haar blijven houden
Je kan bijv een x afspreken ofzo, of als je tijd hebt terug naar school etc.
Dat je total afhankelijk bent Van je mentor is wel een beetje een probleem tho, want in de "grote mensenwereld" zal je toch op jezelf moeten gaan passen
Hoi

Als je mentor een goede steun en vertrouwenspersoon voor jou is, kan je contact blijven houden. Het is belangrijk dat je zelfstandig wordt, maar je mag zeker met personen omgaan die je daarmee kunnen helpen.

Groetjes
x

Reageer