Beantwoord

k*t rol in musical

  • 3 June 2021
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik zit in groep 8 en heb een paar weken geleden gehoord welke rol ik krijg in de afscheidsmusical. 

Ik vond het geen leuke rol (namelijk een fucking model) en heb het er toen met mijn moeder over gehad.

Je moest een top 3 opschrijven en ik had er zelfs een top 5 van gemaakt.

de rol die ik heb gekregen is letterlijk de stomste van de hele musical.

Toen heb ik besloten om er het beste van te maken.

Nu zijn we bezig met oefenen en ik krijg steeds commentaar. Iedereen vind dat ik me meer als een model moet gedragen terwijl ik hartstikke mijn best doen maar het lukt gewoon niet.

Nu lig ik in bed te janken omdat ik had verwacht dat de musical leuk zou worden maar ik vind het oefenen echt k*t.      

Ik snap niet waarom ik nog mijn best zou moeten doen voor de musical terwijl ik het eigenlijk niet eens wil doen. 

Ik vind de musical dus echt kut.

Heeft iemand nog tips om te doen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 June 2021, 22:15

Bekijk origineel

3 reacties

Het lastige is een beetje dat de rollenverdeling heel lastig was omdat sommige rollen geen 1 stem hadden en sommige meer dan 10…

Het kan nu niet meer aangepast worden. 

Heyy

 

Hmm.. Het is vervelend dat het niet meer kan worden aangepast.. De rolverdeling is inderdaad een lastige klus de een wil die rol en de ander wil die rol absoluut niet. Helaas heb jij een rol gekregen die je (volgens mij) niet echt wou😬

 

Ondanks dat er geen aanpassingen meer gedaan kunnen worden denk ik dat het alsnog een goed idee is om even met je juf of meester te gaan praten. De musical hoort namelijk iets leuks te zijn en niet iets waar je s’nachts van ligt te huilen. Ik denk dat er dan echt wel rekening met je gehouden kan worden en met hoe spannend je het vind en dat je juf/meester ook echt wel wat zorgen/druk van je schouders af kan halen.
 

Het komt echt goed hoor👍🏻
Groetjes van mij!

Heyy


Vervelend dat je de musical zo stom vind.. Dat is niet de bedoeling daarvan namelijk..

 

Ik denk dat het een goed idee is om hier met je juf of meester of te praten. Vertel aan hem/haar dat je je rol in de musical niet leuk vind en dat je echt je best doet om er wat van te maken, maar telkens commentaar krijgt en dat je er s’nachts van ligt te huilen.. Als je juf/meester dat hoort zijn er vast nog wel dingen mogelijk want je moet niet iets doen waar jij je niet prettig bij voelt!

 

Groetjes van mij.

Het lastige is een beetje dat de rollenverdeling heel lastig was omdat sommige rollen geen 1 stem hadden en sommige meer dan 10…

Het kan nu niet meer aangepast worden. 

Heyy


Vervelend dat je de musical zo stom vind.. Dat is niet de bedoeling daarvan namelijk..

 

Ik denk dat het een goed idee is om hier met je juf of meester of te praten. Vertel aan hem/haar dat je je rol in de musical niet leuk vind en dat je echt je best doet om er wat van te maken, maar telkens commentaar krijgt en dat je er s’nachts van ligt te huilen.. Als je juf/meester dat hoort zijn er vast nog wel dingen mogelijk want je moet niet iets doen waar jij je niet prettig bij voelt!

 

Groetjes van mij.

Reageer