Vraag

is mijn beste vriendin nog wel een echte vriendin?

  • 23 March 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Reputatie 7

hey

hi net had mijn zogenaamde bestie snoep gekocht uit de automaat bij ons op school, en ze zei dat ik ook kreeg, ze heeft me uiteindelijk ook wel gegeven, daar gaat het niet om, maar het gaat meer om dat ik per ongeluk achter haar langs liep en ze boos werd en rond ging zwaaien met haar armen en mij bijna sloeg en ze slaat me zoizo vaak nep en dat heb ik al aangegeven bij mijn mentor maar die doet er niks aan en ik vind het heel irritant

ik had net ook pauze en toen zat ik op een tractor band (die liggen op ons sportveld en daar mag je in de pauze zitten en we zaten daar met onze vriendengroep) en ik zat op mijn laptop en mijn vriendin (ik noem der ff S) die was aan het springen op de band, en S die vraagt op een gegeven moment aan mij of ik ergens anders kan gaan zitten omdat ik '’in de weg zit'’ terwijl ik er ten 1e eerder was en ten 2e iedereen daar mag zitten. dus ik zeg tegen haar '’nee, iedereen mag hier zitten en jij kan ook aan de andere kant gaan springen'’ en toen werd ze boos op mij en ging ze me nepslaan terwijl ze weet dat dit niet mag en heel hard met haar armen in het rond zwaaien. nu weet ik niet zo goed meer wat ik moet doen want mijn mentor doet er nooit iets aan. maar ik wil wel dat we gewoon vriendinnen kunnen blijven. pls help me


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

Ow, wat naar dat je vriendin dat doet. Kijk, ik zou er gewoon niks achter zoeken. Is er al eerder nog iets gebeurd dan? Het klopt idd dat iedereen daar mag zitten. Het is misschien een overdreven reactie van je vriendin, maar misschien heeft ze gwn een dag een kort lontje of is er iets gebeurd, waardoor ze snel geprikkeld raakt. Trek je er niks van aan en blijf gwn doen hoe je normaal ook doet. Dat is het beste en draait ze ook snel bij. Bied desnoods je excuses aan. Je zult zien, zolang je gewoon aardig tegen haar blijft doen, wordt snel weer de oude. Het ligt niet aan jou in ieder geval!

Ik hoop dat ik je geholpen heb! Veel succes! 

Een poot van:

Dino <3

Reageer