Is een rugzak van eastpak iets voor meisjes? of niet?

  • 16 July 2013
  • 32 reacties
  • 3853 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is een rugzak van eastpak iets voor meisjes? of niet?

32 reacties

Hallo Jiemand,

Uit ervaring weet ik dat eastpaks heel snel kapot gaan, heb dit bij mijn broertje onder ogen gezien. Binnen een jaar is zijn rugzak kapot. Beetje zonden als je daar 60 euro aan uit geeft!

Weetje wat ik heb gekocht?

Ik heb een dure schooltas gekocht een leren tas, van het merk Micmac. Heb hier wel 100 euro aan uit gegeven, maar mijn tas is na 2 jaar nog steeds heel erg mooi. Af en toe moet ik hem insmeren. Ik vind deze tassen veel leuker voor meisjes!! Ze zijn erg stevig!!

Hopelijk heb ik jou een beetje kunnen helpen,

Chantalieee
Hey Jiemand,
Ik ben een meisje van 18 & ik heb men hele middelbare school eastpak gedragen. Voor mij waren het hele goede boekentassen & ze waren vooral praktisch ! Dus ik vind zeker en vast dat eastpaks zowel voor jongens als meisjes zijn.


Hopelijk kan je hier wat mee

Groetjes, Astrid
Hey,
Ik heb nu een tas van o'neill, maar ik denk dat dit redelijk vergelijkbaar is. Na een jaar zitten er wel veel krassen en versleten plekken op, maar verder doet hij het goed. Deze versleten plekken zaten er wel snel op, maar dit valt niet zo heel erg op en ik heb er geen problemen mee.
Als jij een eastpack tas ziet die je leuk vindt, lekker doen dan 🙂 Het gaat toch om het patroon, natuurlijk kan dit ook voor meiden! Geen zorgen, neem lekker een tas die je leuk vindt :)
xxxxxx
Mijn eastpack was na 6 jaar nog niet kapot. Heb ook wel eens meiden met een eastpack zien lopen, is niet vreemd hoor. Het zijn fijne tassen!
ik heb ook een eastpack (een blauwe) en hij is na 2 jaar nog steeds heel. maar wel iedereen loopt ermee en dat vind ik zelf wat minder leuk...
xxx
Heey,
Bij meisjes zijn eastpacks ook heel leuk.Ā 
Maar het is beter als je niet een gigantise zwarte eastpack neemt,
anders kom je over als een standaard 1ste klasser.
Neem een kleur die bij je past.
En let niet op de mening van anderen.

XĀ 
Agirlx
Een rugzak van Eastpak is ook voor meisjes. De kwaliteit is echt heel goed je kan er zo 6 jaar mee doen en je kan ze gewoon in de wasmachine stoppen & dan zien ze er gloeiend nieuw uit!Ā 
ik heb een rugzak van dakine. deze zijn heel goed en maar 45 euro. ook heel mooi. superhandig en kan veel in. er lopen bij mij opm school veel mensen (vooral meiden0 met zo'n tas. maar ik was de eerste.
Ikzelf heb een schouder/handtas & geen rugzak. Ik vind die dingen harstikke onhandig, en vooral niet passen bij mezelf. Ik weet niet of hier nog enigzins verandering is qua woonplaats, maar hier in het westen heeft bijna niemand een schoudertas van de meiden.

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQU5wsGRNA630kzzF8wMQjW1G8IHhsgdX__In-iYr2r0WJfxL58hg
Deze heb ik, wel een dure maar geweldige tas! Zeker een aanrader 🙂. (cowboybag)
ik ben helemaal van de rugzakken!
ik raad deze merken aan:
Ogio
ROADSIGN AUSTRALIA!!!!
Kipling (goeie tassen!)
en de tassen van Paul Frank zijn ook wel goed.

vooral de roadsign australia tassen zijn goed.

XX Zelda
ik ben een meisje en ik heb een roze eastpak tas hij gaat niet snel kapot en anders je hebt er iets van 30 jaar gerantie op als je het bonnetje goed bewaard , het is niet raar als je en rugzak hebt xxx
Eastpacks zijn gewoon normale tassen. Ze zijn heel stevig. Een vriend van mij heeft al zijn hele basis en middelbare schooltijd dezelfde tas. Ze zijn misschien niet zo mooi als andere tassen, maar wel heel praktisch en dat vind ik vooral bij langere dagen erg belangrijk. Die 'meisjestassen' zijn erg vervelend, omdat je ze als een handtas moet dragen.
Hallo Jiemand,

Uit ervaring weet ik dat eastpaks heel snel kapot gaan, heb dit bij mijn broertje onder ogen gezien. Binnen een jaar is zijn rugzak kapot. Beetje zonden als je daar 60 euro aan uit geeft!



Chantalieee
Ā 
Ik weet niet hoor maar heel veel kinderen bij mij in de klas en mijn zus ook hebben ook van eastpak en die zien er nog top uit Ā zelf heb ik een rugtas van kibling een paarse niet zo' lelijke maar echt een hele toffe hij was wel iets van 100 euro maar daar heb je wel wat aan want alles past er in en hij is heel stevig
sorry ik bedoel kipling inplaats van kbling
Hallo Jiemand,

Uit ervaring weet ik dat eastpaks heel snel kapot gaan, heb dit bij mijn broertje onder ogen gezien. Binnen een jaar is zijn rugzak kapot. Beetje zonden als je daar 60 euro aan uit geeft!

Weetje wat ik heb gekocht?

Ik heb een dure schooltas gekocht een leren tas, van het merk Micmac. Heb hier wel 100 euro aan uit gegeven, maar mijn tas is na 2 jaar nog steeds heel erg mooi. Af en toe moet ik hem insmeren. Ik vind deze tassen veel leuker voor meisjes!! Ze zijn erg stevig!!

Hopelijk heb ik jou een beetje kunnen helpen,

Chantalieee


Wauw, wat deed jouw broertje allemaal met zijn tassen???
En niet te vergeten: Op Eastpak heb je garantie?!?!!?


Ik zit nu in de vierde en heb al wat tassen versleten....
In de eerste had ik een knalroze Paul Frank rugzak, maar na een half jaar was ik niet meer zo tevreden over de kleur en ben ik overgestapt op een handtas. Als ik er nu op terug kijk, zag ik er niet uit. De helft past er niet in en het loopt erg onhandig.
In de derde heb ik een Eastpak gekocht, maar dat was een special edition en die was niet bepaald waterdicht... Dit heeft me een HTC gekost (en die was niet goedkoop). Toen heb ik ook maar meteen een Eastpak gekocht die wƩl waterdicht was, en die heb ik nu nogsteeds. Fijne tassen, iedereen heeft ze.

Waarom zouden Eastpaks niet voor meisjes zijn?
Ik heb gewoon een zwarte, maar je kunt ze ook kopen in allerlei leuke kleurtjes, of met bloemetjes of een of ander patroontje....
Ik ben ook een meisje, haha.

Succes met tassen kopen 🙂
http://www.littlefashionaddict.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/j/fjallraven-kanken-bag-yellow.jpg
Ik ben trouwens van plan om deze tas te kopen, het is de "Kanken" serie van Fjall Raven. Ziet er alternatief uit en ik ben er helemaal verliefd op haha
ja ik heb ook een eastpack tas maar die wissel ik af met een all star tas en een adidas en paar merkloze.
je hebt ook eastpack tassen met kleine bloemetjes, gaat denk ik geen jongen mee lopen 😉
Dat maakt toch niets uit,
Als jij het een mooie tas vindt dan neem je hem gewoon. ;)
Btw kan je misschien een nieuwe trend zetten ofz.
gewoon door met zo'n tas rond te lopen. idk.


robin
Reputatie 2
Badge +17
Hallo Jiemand,

Uit ervaring weet ik dat eastpaks heel snel kapot gaan, heb dit bij mijn broertje onder ogen gezien. Binnen een jaar is zijn rugzak kapot. Beetje zonden als je daar 60 euro aan uit geeft!

Weetje wat ik heb gekocht?

Ik heb een dure schooltas gekocht een leren tas, van het merk Micmac. Heb hier wel 100 euro aan uit gegeven, maar mijn tas is na 2 jaar nog steeds heel erg mooi. Af en toe moet ik hem insmeren. Ik vind deze tassen veel leuker voor meisjes!! Ze zijn erg stevig!!

Hopelijk heb ik jou een beetje kunnen helpen,

Chantalieee

Ik denk toch echt dat je broertje iets verkeerds gedaan heeft! Mijn eastpak is na 3 jaar nog steeds mooi en niet kapot.Ā 
Reputatie 2
Badge +17
Hey als jij met een eastpak rond wilt lopen moet je dat doen! Is niets raars aan. Het lijkt alleen raar omdat veel meisjes met van die tassen rondlopen die je moet vasthouden.
Heey
Het is egt niks raars heb er zelf ook een en het is super handig en je kan gwn alles in kwijt dus als jij het wilt gwn doen!
Hey, ja eenĀ eastpak is heel hip op de middelbare. En weetje ze zijn gewoon super handig. Ik neem gewoon een handtas mee naar school maar dat past beter bij mij. Maar een eastpak is een goede keus!!
Hey, ik zie wel dat steeds meer meiden zo'n handtas hebben, maar er zijn zat meiden die met een eastpak of andere rugzak lopen. Zelf heb ik er ook eentje, ongeveer vier jaar. Het enige nadeel is dat de mijne gedeeltelijk wit is dus die wordt snel vuil, dus zelf zou ik niet zo gauw meer eentje met een hele lichte kleur nemen. Maar het kan inderdaad gewoon heel goed voor meisjes. Doe wat je zelf fijn vindt.
ja hoor meisjes kunnen ook een eastpak gebruiken voor hun boeken ik heb wel een tas beetje aan de grote kant maar niet zo heel erg 1ste klassers achtig ( hou zelfs nog ruimte over in me tas 😉 )
bij ons loopt bijna de hele school met een eastpak rugzak, ook de jongens. ik vind het voor jongens en meisjes allebei goede rugzakken!

Reageer